Planet mail instellen Windows 10

  • 19 January 2021
  • 3 reacties
  • 367 keer bekeken

Hallo mensen,

 

Ik probeer de nieuwe laptop van mijn opa in te stellen. Bijna alles is overgezet, behalve zijn mailbox. Hij heeft nog een oud Planet mail adres die hij nog steeds gebruikt. Ik heb geprobeerd om de windows 10 mail app in te stellen met de instellingen uit de KPN handleiding. Nu laat de app me wel in loggen maar komt er niks binnen. Als ik op synchroniseren druk komt de mail niet binnen. Wel kan ik mail verzenden (duurt wel 5 minuten voordat het binnen is). Ik heb daarna geprobeerd om de mail handmatig in te stellen, met exact dezelfde instellingen van de windows 10 app van zijn oude laptop. Ook dit werkt niet. Ook de windows 10 filter en privacy instellingen heb ik goed staan, dus hier ligt het niet aan. Ik zou graag hulp ontvangen om deze mail aan de praat te krijgen :)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @hugosnellink. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat er een vertraging in zit bij het verzenden en dat er geen e-mails binnen komen. Dit komt mij niet bekend voor. Heb je dit ook in een andere mailprogramma getest en heb je dezelfde problemen ook in KPN Webmail?

Hallo Vikash,

 

Het is inmiddels gelukt! Mijn opa had nog een heel oud stukje papier met een wachtwoord, dat bleek zijn KPN ID wachtwoord te zijn.. Van hier uit is het gelukt om in te loggen op de webmail client en kan mijn opa weer mailen! Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan hoor ik dat graag!