Beantwoord

Planet mailaccount toevoegen aan Outlook 365

  • 30 December 2019
  • 6 reacties
  • 1081 keer bekeken

Beste allen,

 

Ik realiseer met dat dit een oud bericht is, maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

Voor bekenden wilde ik even de planet account toevoegen in office 365 maar dit werkt dus niet. Bovenstaande oplossingen heb ik al geprobeerd, ook heb ik al diverse andere configuraties geprobeerd die ik gevonden heb via oa google. 

Is er onderhand een andere oplossing beschikbaar?

Graag hoor van het, alvast bedankt!

Mvg,

Mark

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Markk1989 31 December 2019, 17:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Markk1989 . Welkom op het forum.

Helaas is er bij het afsplitsen van je bericht vergeten om het oorspronkelijke bericht bij te voegen. Ik mis dus een beetje context.

Ik begrijp dat het toevoegen van een planet adres niet lukt. Wat gaat er precies mis en wat voor foutcode krijg je?

Heb je tevens het planet adres (met de name het wachtwoord ) getest via de webmail?

Bedankt voor je reactie. Het probleem is dat ik het planet adres niet toe kan voegen in office 365. Vergelijkbaar met het probleem wat beschreven wordt in het onderstaande oude bericht;

https://forum.kpn.com/e-mail-10/kpnplanet-mailbox-niet-in-te-stellen-in-outlook-365-444378

 

Ook ik krijg de melding dat er iets is misgegaan na het invullen van de IMAP account instellingen. Door te googlen heb ik al verschillende mogelijkheden opgezocht en geprobeerd, maar tot nu toe werkt geen van allen. Ook had ik iets gevonden waarbij er een extra regel in de ‘register editor’ toegevoegd moet worden, maar ook dit had geen effect. 

Het heeft trouwens tot 3-4 weken geleden wel altijd gewerkt. Ook heb ik via webmail de inloggegevens gecontroleerd.

Graag hoor ik van je,

Mvg,

Mark 

Oef, dat is een lastige, @Markk1989 . Zo te lezen ben je al vrij uitgebreid bezig geweest. 

Mijn collega @Joran zocht het in op het laatst in andere software/anti-virus programma’s.  Ik heb ook geen andere ingeving.

Misschien het opnieuw installeren van het outlook gedeelte. Als dat tot de mogelijkheden behoort? 

Okey, jammer. Ja ik heb wel ook al geprobeerd om de firewal even tijdelijk uit te schakelen, ik kan ook de anti virus software nog even proberen. Maar ik hoopte eigenlijk dat er nog een andere oplossing zou zijn, want ik vermoed dat dit niet werkt. 

Ook heb ik office laten ‘herstellen,’  nog niet opnieuw geinstalleerd, maar dit ga ik ook nog even proberen. 

Als je nu een idee/oplossing te binnen schiet hoor ik het graag!

mvg, 

Mark

Helaas. Ik heb geen ingevingen meer. Mocht jij de oplossing vinden, ben ik uiteraard ook heel benieuwd.

Reputatie 7
Badge +24

Office 365 heeft zeker zo'n automatische configuratiewizard waarbij je niet eens de kans krijgt om het serveradres imap.kpnmail.nl in te voeren? Heb ik dat juist? Email adres en wachtwoord invoeren en verder kun je niks invoeren? Klopt dat?

Want er is ook nog een 2de manier om een email adres toe te voegen waarbij je wel de kans krijgt om handmatig alles in te vullen. Via die manier heb ik wel eens ergens een Yourhosting adres ingevoerd. Want dat ging ook niet via de wizard.