Beantwoord

probleem met e-mail

  • 28 November 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Email kpnplanet werkt niet goed

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 December 2020, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hkey Is het al opgelost of speelt dit nog steeds? Het is belangrijk om zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er aan de hand is. Als je doet denken mensen op het KPN Forum heel graag met je mee.

Mijn mailadres is voor bepaalde verzenders niet bereikbaar. Foutmelding bij verzender:550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected. Hoe is dit te verhelpen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Artonus , dan is de kans groot dat berichten van die verzenders door het KPN spamfilter als spam worden beoordeeld. Neem contact op met KPN Abuse, de afdeling die het filter beheert. Bereikbaar via e-mail: abuse@kpn.com

Goede middag,

Mijn email start goed op maar als ik klik op ontvangen van berichten loopt het balkje tot halverwege en er komt niks. Wie heeft de oplossing?

Hallo @ArieToTo , gaat het wel goed via de KPN webmail?

Welke mailsoftware gebruik je waarbij het fut gaat?