Vraag

Synchronisatie KPN webmail en Windows 10 mail app na nieuwe versie KPN webmail

  • 3 December 2019
  • 7 reacties
  • 1143 keer bekeken

Op mijn laptop heb ik de Windows 10 mail app laten synchroniseren met KPN Webmail. Dit werkte altijd prima. Nu er 'n nieuwe versie van KPN Webmail is gekomen, valt het me op de opslagmappen die ik altijd in KPN Webmail gebruikte niet meer te zien zijn. In de Windows 10 mail app heb ik veel opslagmappen waarvan er 'n aantal als “favoriet” aangemerkt zijn. Wil ik iets opslaan in 'n niet-favoriete map dan kan ik naar “meer” en sla het alsnog in 'n andere map op. In de KPN Webmail waren tot voor kort alle mappen die ik in Windows 10 had aangemaakt (favoriet en niet-favoriet) altijd zichtbaar. In de nieuwe KPN Webmail zijn alle niet-favoriete mappen nu verdwenen. Waar zijn deze gebleven en hoe kan ik ze weer terughalen? Daar zit namelijk 'n hele ledenadministratie in en deze wil ik graag behouden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Allereerst moet je in webmail "Mijn mappen" uitklappen door op dat 3hoekje te klikken. Zijn ze dan nog niet zichtbaar?

 

Reputatie 7
Badge +24

Zo nee, ga naar de instellingen en zoek op "Wijzig IMAP abonnementen". Zorg dat voor elke regel een vinkje staat.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat gedoe met dat uitklappen van "Meer" in Windows Mail heb ik ook. Maar volgens mij was dat voorheen ook al zo. In Thunderbird staan gewoon alle mappen onder elkaar. Stuk overzichtelijker.

 

Gelukt! Helemaal blij….. 

Het klopt dat in Windows 10 mail je zelf de mappen als direct zichtbaar of via “meer” kunt opslaan. Is even wennen, maar het werkt goed. Maar af en toe werk ik in KPN Webmail en als ik dan niet alle mappen aan kan spreken heb ik 'n probleem. Maar je oplossing via Instellingen/abonneren IMAP was inderdaad het antwoord. Dank je wel!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Steeltje  Allereerst welkom op ons Forum! @Nick83 Heel erg bedankt voor je input. Fijn dat jij @Steeltje van een oplossing hebt kunnen voorzien.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, ben je van harte welkom op ons Forum.:wink:

Ik zit met een zelfde soort probleem. Ik kan de binnenkomende mails in KPN Webmail niet opslaan in een van mijn eigen mappen. Maar een mail openen in een map kan ik ook niet. Wat een toestand. (**********) Bij voorbaat dank met de hulp.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Ik zit met een zelfde soort probleem. Ik kan de binnenkomende mails in KPN Webmail niet opslaan in een van mijn eigen mappen. Maar een mail openen in een map kan ik ook niet. Wat een toestand. (**********) Bij voorbaat dank met de hulp.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Vervelend @Henkwifi! Speelt dit nog steeds? Zo ja, dan wil ik je vragen om een eigen topic voor je vraag aan te maken, zodat wij je verder kunnen helpen!