Beantwoord

Verzenden en ontvangen van KPN e-mail werkt niet

  • 7 June 2021
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Hoi hoi 

Kan al dagen geen email meer ontvangen en verzenden via me laptop en telefoon. heb al van alles geprobeerd om het op te lossen via kpn maar krijg verder niemand persoonlijk aan de telefoon die mij verder kan helpen . wat kan ik nog verder doen .ik vind dit echt waardeloos 

icon

Beste antwoord door Jose_ 9 June 2021, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Lukt het via de webmail wel?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Creamam , krijg je foutmeldingen, zo ja welke?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Creamam, welkom op het forum!

Wat lastig dat het niet lukt om e-mails te verzenden en te ontvangen. Maak je gebruik van een e-mailprogramma (bijvoorbeeld Outlook of Apple Mail) op je laptop?

En goede vragen van @Nick83 en @RBxx: werkt het wel via KPN Webmail? En krijg je foutmeldingen?

Reputatie 1

Wat waardeloos, ik kon ook dagen niet emailen. Nu heb ik de e-mail adressen van mij en mijn vriendin wel terug en deze zijn ook weer toegankelijk, maar alle emails (belangrijke emails en offertes en contacten zijn weg.

Ik weet van een insider dat de kpn datebase niet zo best is, mijn tip is maak een email account van microsoft of google aan, en gebruik kpn niet, immers het blijkt wel weer dat Kpn email werkt niet meer.

Met de vriendelijke groeten.

Vincent Hesseling