Beantwoord

Virus op mijn account, moet ik een nieuwe MijnKPN aanmaken?

  • 10 May 2021
  • 12 reacties
  • 143 keer bekeken

zit virus in mijn account in kpn.  Moet ik nieuw id aan varagen/:joy:

icon

Beste antwoord door RBxx 16 May 2021, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Mijn, kpn vandaag,. start pagina van kpn, is niet veilig zegt  mjn virus scanner. kpn mail geblokkeerd omdat er 3 trojaanse paarden in zitten. Dat weet ik van Norton die ineens op pupte on te zeggen dat mijn computer in gevaar was. Dat er 3 virussen in zitten en alle apps van chroom zijn geblokkeerd.

Nu de kpn mail geblokkeerd is , komt Norton niet meer constan met berichte dat mijn computer in gevaar is.  Heb nu webmail.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Mijn kpn mail is geblokkeerd. 

Mijn virus scanner Avast, zei dat computer veilig was. Dan komt ineens Norton met berichten dat ik hem moet updaten omdat van chroom alle apps geblokkeerd zijn en dat  er 3 trojaanse paarden, virussen in de computer zitten. Avast heeft iets gerepareed en nu is kpn mail geblokkeeerd. Kpn vandaag, startpagina is niet veilig meer. En als ik inlog dan komt de pagina met mijn gegevens niet meer door.

Daar zitten 3 virussen, Dat moeten dan die trojaanse paarden zijn waar norton het over had.

Het begon toen er google chroom ineens geinstalleerd was, maar dat had ik die dagen niet gedaan.

Dus eerst zat het in google chroom. Norton is nu stil. de aarschuwing dat mijn computer in gevaar is is gestopt nu kpnmall is geblokkeerd.

 

Admin: tweede topic samengevoegd met je bestaande topic

als ik bericht plaats, waar kan ik het vinden als iemand antwoord erop.

 

Admin: derde topic samengevoegd met je bestaande topic

n mijn account van kpn zitten virussen.  weet mijn url zogauw niet. Facebook is ingelogd met kpn accout. Moet ik dat verw:persevere:ijderen?

gisteren heb ik mail gestuurd. Waar kan ik dat terug vinde?

Reputatie 7

Hoi @thea2020, welkom bij ons op het forum. Je had verschillende topics aangemaakt, zoals je ziet hebben we ze even samengevoegd tot 1 topic. Zo is jouw vraag op 1 plek te vinden, dat is wel zo overzichtelijk. Je vraag is me alleen nog niet helemaal duidelijk, waar zie je precies dat een virus is? Je hebt het over MijnKPN, e-mail en Facebook. Kan je vertellen wat er precies is gebeurd, heb je bijvoorbeeld een e-mail gekregen over een virus, of een melding van een virusscanner? Ik denk graag met je mee, zoals je merkt hebben we daar nog wat meer informatie nodig. Ik hoor het graag van je. 

Mijn virusscanner heeft kpn mail geblokkeerd.

Ik heb al ander ID aangemaakt.  

Maar als ik naar mijn kpn ga, ;mijn instellingren;  dan lomt dat niet door. 

Dan heb ik  ínspect’ gedaan en er zaten 3  virussen in.

Webmail kan ik wel ontvangen.  Dat is onpersoonlijk, maar de POP , 

de inlomende mail wert niet. Ik heb een andere ID aangemaakt.

Maar  de site waar de betalingen op staan , mij inpectie, isngeblokkeerd.

Dat  moet mijn virusscanner gedaan hebben.Die zegt dat Kpn vandaag onveilig is.

Op de site waar ik mijn emails ontvang van pkn en google en outlook.com, daar heb ik kpnmail verweidrd.

Mijnkpn site is besmet, 

AnderID en email hebben het probleem niet opgelosd.

Ik kreeg ineens notificaties van Norton dat mijn computer in gevaar was en dat alle Apps van chroom geblokkeerd waren. en dat er 3 trojaanse orses in zate.

Mijn avast scanner zei dat alles  in orde was. Ik heb deep scan laten doen en die heeft wat verweiderd.

daarna nog 2 fouten gevonden. toen kwam de blokkede vande email, ik kon niets meer ontvangen.

Toen kpnmail geblokkeerd was , waren die meldingen afgelopen.

Ik was wat oude bookmarks aan het verwijderen. Toen melden ze dat google chroom geinstalleerdwas .Maar daarwas ik niet mee bezig.

Groetjes thea

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @thea2030, is dit nu trouwens een extra forumaccount voor hetzelfde probleem?
Het klinkt alsof er iets goed mis is met de computer die jij gebruikt. Je kunt eventueel bellen met 0800-0402 dan kan men meekijken op jouw computer wat er allemaal gebeurd. Je kunt ook jouw computer eens na laten kijken door een computerexpert, desnoods dat diegene jouw computer eens helemaal opnieuw installeert. 

Ik heb avast secure browser en die liep eerst op gmail. Toen heb ik hem op outlook.com laten lopen omdat ze zeiden , Norton, dat mijn computer in gevaar was.Kan zijn dat ik op een oude bookmark geklikt heb die nog op de explorer gemaakt is, 

toen heb ik avast browster op outlook.con laten lopen.

Nu zie ik dat die niet compatible is met kpn.

Ik laat hem nu weer op gmail lopen.Chroom.

Ik heb mijn Id bij kpn veranderd en de nieuwe ID loopt nu ook op gmail/

Ik zou mijn outlook.com eruit moeten gooien. en een nieuw microsoft accout pakken.

Live.nl mail of zo. Wat raad u mij aan?

Ik weet niet zo gauw hoe ik mijn KPN account opnieuw kan installeren.

Kan ik dat vinden op internet?

Ik zal alle oude bookmarks verwijden uit gmail .

Groetjes;  Thea2030

Ik heb geen extra forum accuont maar ik kwam er niet in en moest een andere naam kiezen want er was al een Thea 2020 en toen heb ik er maar 2030 van gemaakt.

:blush:

Reputatie 7
Badge +21

Het valt me op dat er sprake is van meerdere security leveranciers. Ik zie Avast en Norton voorbij komen. Eén van de standaard regels is volgens mij: gebruik één security oplossing.
Meerdere systemen tegelijk kunnen leiden tot conflicten, onterechte meldingen en soms zelfs verminderde veiligheid…..

Laat - zoals @Jeroen_dB al aangeeft - een expert hier eens naar kijken.

Ik heb iemand naar mijn computer laten kijken.

Mijn kpnmail account is nog wel geblokkeerd maar nu loopt die op gmail.

Op mijn gmail account komt nu ook de kpnmail binnen.

hoef ik niet meer naar kpn webmail.

Bedankt voor jullie hulp. Groeten Thea