Beantwoord

wachtwoord @hetnet.nl wijzigen

  • 18 April 2021
  • 7 reacties
  • 4833 keer bekeken

Ik wil het wachtwoord wijzigen voor mijn e-mail account ***@hetnet.nl. Het account wordt niet zichtbaar als ik inlog bij mijn KPN account met KPN ID of klantnummer. Wat is de te volgen weg ? 

 

*Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy.
 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 April 2021, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Wachtwoord van je e-mail boxen kun je wijzigen via email.kpn.com.

Mocht het er niet bij staan dan is het vast en zeker een alias onder 1 van die boxen!

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @bruin024, je ziet het e-mailadres dus niet als je inlogt op email.kpn.com?

Goedemiddag, ik zie na het inloggen op email.kpn.com inderdaad geen email-account van hetnet.nl

Maar….

is het niet een alias onder 1 van de zichtbare e-mailaccounts?

Je kunt daar tot 6 accounts zien. Maar elk van die accounts kan weer tot 10 aliassen bevatten. Welke extra e-mailadressen (aliassen) onder een account zitten zie je als je klikt op een box.

Dus klik eens op de account(s) die je wel ziet.

Reputatie 7
Badge +19

@bruin024 Ik kan wel voor je kijken waar dat e-mailadres onder valt om duidelijkheid te verschaffen, hoe je het wachtwoord kunt aanpassen. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft, duik ik er in! 

Jeroen_dB, ik heb het profiel ingevuld. Hoor graag weer van je.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @bruin024, het e-mailaccount waarvan jij het wachtwoord wil aanpassen valt onder een gratis e-mail only abonnement. Dat abonnement heeft zijn eigen klantnummer. Je kunt in MijnKPN dat abonnement koppelen door aan te geven dat je niet thuis bent. Daarna kun je het wachtwoord alsnog via email.kpn.com veranderen. Ik stuur het klantnummer via een privébericht.