Beantwoord

wachtwoord email extra kwijt

  • 11 January 2021
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

ik heb een abbonnement op email extra maar ik ben mijn wachtwoord kwijt om me aan te melden bij microsoft. bij de verschillende pogingen krijg ik als antwoord dat ik niet de beheerder ben en dus kontact op moet nemn met de beheerder. maar ie is de beheerder?

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2021, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedendag @apotijss, welkom op het KPN Forum. Late reactie vanuit onze kant: excuses hiervoor! Je hebt via KPN een e-mail extra abonnement, ben jij van dit e-mailaccount het wachtwoord kwijt? Zo ja, dan kun je een nieuw wachtwoord instellen aan de hand van jouw MijnKPN account of jouw klantnummer. Je leest er meer over op de pagina E-mail: Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten. Of is er iets anders aan de hand? Ik hoor graag of je nog hulp nodig hebt!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

bedankt voor het antwoord. Door omstandigheden kon ik niet eerder reageren, maar het probleem ligt anders.

Ik heb een abonnement en dat heet: ëmail extra”en dat is afgesloten bij KPN breedbanddiensten. nu wil ik dat account weer installeren op een nieuwe telefoon maaar daar wordt mij gevraagd om een wachtwoord te gebruiken. en dat ben ik kwijt. Als ik om een herstel vraag krijg ik als antwoord: de beeheerder heeft geen rechten toegekend dus neem kontakt op met de beheerder. wie is de beheerder en kan ik dat niet zelf zijn?  Dus, hoe kom ik aan een wachtwoord?

Reputatie 7
Badge +16

Dus je bent het wachtwoord van jouw e-mail extra abonnement kwijt. Dat kun je herstellen via MijnKPN, mits dat abonnement ook gekoppeld is aan je MijnKPN account of aan de hand van het klantnummer van het e-mail extra abonnement. De melding “de beeheerder heeft geen rechten toegekend dus neem kontakt op met de beheerder.” is geen melding die vanuit ons komt op het moment dat jij een wachtwoord wilt herstellen. Is het abonnement van e-mail extra ook gekoppeld aan MijnKPN en/of heb je het klantnummer van dit abonnement? Kijk dan op de pagina E-mail: Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten hoe je het wachtwoord kunt herstellen. Heb je deze gegevens niet, vul dan jouw forumprofiel in met jouw postcode en huisnummer, geboortedatum, het e-mailadres waar het om gaat + de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je gebruiken voor extra informatie.

Beste Shyrin

Het abonnement is volgens mij niet gekoppeld aan Mijn KPN.

het klantnummer is ********.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy

Reputatie 7
Badge +16

Het klantnummer wat je nu opgegeven hebt, is een zakelijk klantnummer: daar hebben wij geen inzage in. Wil jij in je profiel het e-mailadres noteren waar het om gaat? Dan controleer ik even of het e-mailadres ook aan dit klantnummer gekoppeld staat.

ik heb het email adres toegevoegd. ter informatie: ik krijg maandelijks een factuur “clouddiensten".

ik heb het email adres toegevoegd. ter informatie: ik krijg maandelijks een factuur “clouddiensten".

Hallo @apotijss , dat is een zakelijke dienst, daarvoor moet je echt bij KPN zakelijk zijn, 0800 0403.

 

Bedankt. Ik ga het nummer morgen bellen en hoop dat het dan in orde komt.