Beantwoord

Wachtwoord Freeler-mail vergeten

  • 18 October 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik kan niet meer bij mijn email op mijn freeler-account. Ik weet mijn wachtwoord niet meer en als ik mijn wachtwoord opvraag dan stuurt hij een mail naar mijn inbox, waar ik dus niet bij kan.

admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Robin_ 27 October 2020, 08:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Maggiemacneal, van harte welkom op ons forum!

Erg lastig natuurlijk als je niet bij je mail kunt komen en geen nieuw wachtwoord kunt opvragen. Als je me een privébericht wil sturen met je postcode, huisnummer, betreffende e-mailadres, naam + geboortedatum van de contractant en ter verificatie de laatste drie cijfers van het bij ons bekende Iban, dan zoek ik je gegevens erbij.

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb je privébericht beantwoord Maggiemacneal :slight_smile: Laat vooral nog even weten of het zo goed is gekomen.

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het goed is gekomen. Mocht je in de toekomst nog een keer weer tegen vragen aanlopen, je weet ons forum te vinden :wink:

Hallo Robin,

 

Excuus. Het inloggen lukt, alleen kan mijn man geen mails ontvangen. Alleen verzenden. Kan hij jou ook bellen om dit probleem op te lossen?

 

groet Maggie 

Reputatie 5
Badge +8

Fijn dat inloggen in ieder geval is gelukt Maggie. Als berichten niet binnenkomen, dan vermoed ik dat er een instelling in zijn e-mailprogramma niet goed staat. Mocht hij het telefonisch willen doornemen, we zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. Hier: e-mail op onze website staan de benodigde instellingen overigens ook stap voor voor stap beschreven :wink:

Reageer