Beantwoord

Wachtwoord gewijzigd na blokkade, maar nog geen toegang

  • 5 August 2019
  • 6 reacties
  • 434 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo
vandaag heb ik op mijn handy een bericht ontvangen van KPN dat zij mijn email account geblokkeerd hebben omdat derden toegang hadden. Met het verzoek om mijn wachtwoord te wijzigen.

Inmiddels heb ik dit via Mijn KPN veranderd. Maar ik kan nog steeds niet in mijn account ondanks dat de wijziging met sukses is doorgevoerd en door jullie bevestigd.

Wie gaat nu de blokkering opheffen???

met vriendelijke groeten

John

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 August 2019, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @snackers-j
Stond er niet meer in het bericht dan alleen het verzoek je e-mail wachtwoord te wijzigen?
Moet je soms nog melden dat je het verzoek uitgevoerd hebt?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @snackers-j, onhandig dit! Het is voor jouw online veiligheid heel verstandig dat je je wachtwoord hebt gewijzigd. Volgens mij is dit voldoende. Je moet echter overal waar je je e-mail ingesteld hebt, je wachtwoord wijzigen. Dus niet alleen op de webmail, maar ook Outlook op je pc, de Outlook app op je telefoon en de e-mail app op je tablet (als voorbeeld).
Reputatie 2
Marcia,

Ik gebruik uitsluitend outlook op mijn tablet en heb geen e-mail op mijn handy. Wat ik gedaan heb is een nieuw wachtwoord op de Mijn KPN website en zal dat ook op mijn tablet nog even doen.En laat dan even weten wat het resultaat is
Reputatie 2
Hallo Marcia,

Ik krijg na het invullen van het nieuwe wachtwoord een foutmelding nadat ik op de testknop heb gedrukt. De toegang tot de inkomende POP3 server wordt geweigerd Err FAUTH Hoe nu verder? Moet KPN niet eerst de blokkering opheffen?
Reputatie 2
Hallo Marcia,

Ik ontvang weer emails dus zo te zien is het probleem opgelost. Bedankt voor de hulp tot een volgende actie.

dank

John Snackers😉
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Jij bedankt dat je het nog even liet weten!