Beantwoord

Wachtwoord planet e-mail vergeten

  • 19 November 2018
  • 2 reacties
  • 10573 keer bekeken

Ik heb een oud Planet e-mail adres dat via mijn gmail binnenkwam. Door een voor mij onbekende reden gebeurt dat niet meer en ontvang ik de mails niet meer. Een aantal social media werken nog via dit planet email adres, zoals face book. Ook mijn facebook wachtwoord weet ik niet meer, als ik dat wil herstellen komt de reactie via mijn Planet me-mail binnen en ik weet niet hoe ik daarbij kan komen zonder mijn wachtwoord. Nieuw wachtwoord Planet wordt naar Planet e-mail adres gestuurd. cirkeltje rond........ Vraag: hoe kom ik aan mijn wachtwoord als ik niet bij mijn Planet e-mail kan komen? Hoe kan ik bij mijn Planet e-mail komen? Kan iemand mij hiermee helpen
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 November 2018, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi JVDvdZ, Rot dat je het niet voor elkaar krijgt om je wachtwoord te wijzigen. Je kunt op verschillende manieren het wachtwoord wijzigen. Het kan via email.kpn.com waar je inlogt met je KPN ID. Je selecteer hier het mailadres waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen. Vervolgens klik je bovenaan op wijzigen om je wachtwoord aan te passen. Het kan ook via deze servicetool aan de hand van je klantnummer. Hopelijk kun je met één van deze twee opties uit de voeten, anders hoor ik het graag. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Onder opmerkingen kun je het betreffende e-mailadres vermelden.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!