Beantwoord

Wachtwoord verandert maar pakt alsnog oude wachtwoord

  • 14 January 2019
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb het wachtwoord via de emailinstellingen veranderd op de KPN site.
Maar...... Kpnmail pakt gewoon het oude wachtwoord terwijl ik in de mail bevestiging krijg van het veranderde wachtwoord. Dus.... Wat doe ik fout. En dit allemaal omdat ik vandaag WEER zoveel spam kreeg. Wel 10 berichten!!!!!!!!!!

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 January 2019, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @PietjeBel, welkom! Begrijp ik goed dat je het wachtwoord gewijzigd hebt, hier ook bevestiging van hebt gekregen, maar vervolgens weer in kan loggen met je oude wachtwoord? Dat is heel vreemd! Heb je misschien het wachtwoord van KPN ID gewijzigd? Wil je nog eens proberen om het wachtwoord van de e-mail te wijzigen? Is het dan nu wel opgelost? Ik hoor het graag van je.
Beste Marcia,

Het probleem is opgelost met jullie chat - constructie. Die verwees mij naar de goede plek om het email wachtwoord te veranderen. Maar bedankt!

Trouwens, via de KPN site kwam ik ergens waar ik kon zien of de boel gehackt was, ja dus. Werd aanbevolen om het wachtwoord te veranderen. Zo zou ik van de spam af komen. Hahahahahaha. Vanmorgen weer een kleine 10 stuks in de mail.
En dit allemaal sinds ik moest aangegeven van KPN of ik mijn hetnet - emailadres wou houden. Dus welke logica hier achter zit??????????

En nog wat, via mijn KPN kom ik echt niet bij mijn email wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +30
Fijn dat het opgelost is. Wel heel vervelend dat je zoveel spam ontvangt! Ontvang je deze in je spam mailbox of in je Postvak IN? Als je ze in je Postvak IN binnenkrijgt, mag je ze doorsturen aan ons. Je kunt op onze website zien hoe dat in z'n werk gaat. Wij kunnen daar dan mee aan de slag.

Voor wat betreft het wijzigen van je e-mailwachtwoord: dat doe je inderdaad gewoon het makkelijkst via onze website en niet via MijnKPN.
Beste Marcia,

Ik zie dat de vraag van 7 dagen geleden is.
Nou, hoe meer ik er naar jullie opstuur hoe meer spam ik krijg dus ergens zit er bij jullie iets niet goed!!!!? En dan bedoel ik niet alleen de brvestigingsberichten van jullie maar echte spam van de grootste idioten. Ik moet ondertussen al miljonair zijn met alles wat ik kon winnen. Of het is van Albert Heijn, Bol.com, of andere slecht gespelde en totaal onzinnige afzenders.

Kan niet mijn hele emailverkeer in de spam? Dan zie ikzelf wel welke ik eruit moet halen???!
Reputatie 7
Badge +30
Wel heel vervelend dat je steeds meer spam van ons krijgt! Ik weet welke je bedoelt, ik 'win' ook regelmatig iets.. 😉. Maar je zit daar natuurlijk niet op te wachten. We kunnen niet je hele e-mailverkeer in de spam zetten, het is juist de bedoeling dat het werkt op de manier zoals we het nu ingericht hebben.

Wellicht heeft @Dennis ABD nog een tip voor je!
Reputatie 7
Badge +7
Op dit moment helaas niet. De spammers zijn weer een aardig stuk actiever geworden opeens. Achter de schermen word hier uiteraard druk aan gewerkt.