Vraag

Wachtwoord vergeten van emailadres dat ik niet in mijn account zie

  • 27 March 2023
  • 12 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo,

 

ik ben mijn wachtwoord ook vergeten.

Maar kan dit mailadres niet meer terug vinden in mijn account.
Dit mail adres was eigenlijk van een zakelijk account wat niet meer bestaat maar ik kon dat mail adres nog wel gebruiken.
Kan ik dit wachtwoord nog op een of andere manier nog resetten?
Ik hoop van wel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

 

ik ben mijn wachtwoord ook vergeten.

Maar kan dit mailadres niet meer terug vinden in mijn account.
Dit mail adres was eigenlijk van een zakelijk account wat niet meer bestaat maar ik kon dat mail adres nog wel gebruiken.
Kan ik dit wachtwoord nog op een of andere manier nog resetten?
Ik hoop van wel

Als dat zakelijke account niet meer bestaat, dan zal het emailadres nu ook wel geschrapt zijn door KPN. 

Zou die dan ok niet meer opnieuw toegevoegd kunnen worden denk je?
Want ik gebruikte hem nog wel (alleen niet zo vaak meer met inloggen).

kan hem zelf ook niet meer toevoegen want het was een telfort.nl account.

dus hoop dat deze nog wel weer toegevoegd kan worden door KPN
 

Reputatie 7
Badge +24

Zou die dan ok niet meer opnieuw toegevoegd kunnen worden denk je?
Want ik gebruikte hem nog wel (alleen niet zo vaak meer met inloggen).

Misschien wel, dan moet u dat proberen. Maar misschien staat die nu in quarantaine. 

maar hoe moet ik dan contact leggen met KPN kan niks op hun site vinden.
Dus vandaar dat ik hier maar reageer.

Reputatie 7
Badge +24

Inloggen op http://email.kpn.com. Met uw MijnKPN account. Dan kunt u het adres toevoegen. Als het niet in quarantaine staat.

Daar had ik al gekeken.
Maar daar kan ik hem niet vinden via mijn account.
En ik kan ook niet met het zakelijk account inloggen omdat ik het wachtwoord ook niet meer weet.
En dan nog een nadeel kan hem ook niet meer toevoegen want het was een telfort account.

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Je kan een telfort e-mailadres alleen nog als Extra e-mailadres (alias) toevoegen onder een hoofdaccount.

Als je die mail in aparte mailbox wilt ontvangen maak je dus eerst een nieuw mail hoofdaccount aan met @kpnmail.nl en daaronder kan je dat @telfort.nl e-mailadres toevoegen zoals in de afbeelding is te zien.
Hij vult dan ook al standaard @kpnmail.nl in maar als je het hele e-mailadres ingeeft verdwijnt dat vanzelf.

Zie ook hier: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

 

Als hij nog in quarantaine staat dan kan je dat e-mailadres via de klantenservice (0800-0402) vrij laten geven of via een KPN medewerker/moderator hier op het forum, voor het laatste moet je dan even je forumprofiel invullen en daar ook het e-mailadres vermelden wat vrijgegeven moet worden.

ik krijg nu deze melding nu ik hem probeer toe te voegen

Heb wel even sterretjes gezet maar dat was denk wel duidelijk in plaats mijn hele mail adres

 

 

De e-mailadressen konden niet opgeslagen worden. E-mailadres ********@telfort.nl is niet beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +18

Dan is het e-mailadres in gebruik of staat in quarantaine, dat zal hier dan het laatste zijn.

Om het e-mailadres te laten vrijgeven morgen even bellen met de klantenservice (kan vanaf 08:00 tot 18:00) of je forumprofiel in vullen en wachten op een moderator, het kan soms even duren voor ze aan een topic toe zijn.

Oke bedankt voor je informatie.
Ik heb het al in mijn profiel gezet.
Maar ga morgen als ik ff tijd heb ook even bellen hoe sneller het geregeld is hoe sneller ik weer door kan.

Nogmaals bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Marco_01, goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent!

Onze klantenservice is inderdaad de snelste weg van contact. Ben je via die weg verder gekomen met je mailadres? Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten.

Hoi Alexandra,

Ze zijn er nog mee bezig ik heb er verder nog niks van gehoord.
Dus ik wacht het nog even af en anders bel ik volgende week weer even om te kijken hoe het er voor staat.