Bij het inloggen van mijn webmail komt te staan dat het een verkeerd ww is.
Nieuw ww en hij pakt hem niet. Moet steeds handmatig het ww invullen.
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelBij het inloggen van mijn webmail komt te staan dat het een verkeerd ww is.
Nieuw ww en hij pakt hem niet. Moet steeds handmatig het ww invullen.
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelBeste Kanty
Â
Ik lees dat u wachtwoord niet wordt geaccepteerd, maar bij het aanvinken van wachtwoord vergeten en deze opnieuw aanmaken krijg je alsnog een foutmelding? Heeft u het al een keer geprobeerd met een andere browser en heeft u de geschiedenis van de browser al een keer gewist?
Dat is met opzet gedaan. Het wachtwoord moet men elke keer handmatig invoeren. Anders wordt het voor andere mensen te gemakkelijk om jouw email te bekijken bij de webmail.
Hallo Kanty, erg onhandig natuurlijk dat je nu niet in de webmail van KPN komt. Je hebt al een nieuw wachtwoord aangemaakt lees ik. Als je dan wil inloggen, is dan het wachtwoordveld al automatisch ingevuld? Dan raad ik je aan om de cookies te verwijderen en de opgeslagen wachtwoordvelden ook te verwijderen zodat het wachtwoord niet automatisch al is ingevuld.
Je kunt het ook even proberen in een andere browser of daar het nieuwe wachtwoord wel wordt geaccepteerd. Je kunt voor de zekerheid ook nogmaals proberen het wachtwoord te wijzigen via https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.