Beantwoord

Webmail

  • 19 September 2020
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Bij het inloggen van mijn webmail komt te staan dat het een verkeerd ww is.

Nieuw ww en hij pakt hem niet. Moet steeds handmatig het ww invullen.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 September 2020, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Beste Kanty

 

Ik lees dat u wachtwoord niet wordt geaccepteerd, maar bij het aanvinken van wachtwoord vergeten en deze opnieuw aanmaken krijg je alsnog een foutmelding? Heeft u het al een keer geprobeerd met een andere browser en heeft u de geschiedenis van de browser al een keer gewist?

Reputatie 7
Badge +10

@Kanty :

Dat is met opzet gedaan. Het wachtwoord moet men elke keer handmatig invoeren. Anders wordt het voor andere mensen te gemakkelijk om jouw email te bekijken bij de webmail.

Reputatie 3
Badge

Heb alles gedaan maar hij vertikt het. Graag advies.

Reputatie 7
Badge +10

@Kanty :

Wat staat er achter het @ teken in jouw emailadres(sen) ?

Reputatie 3
Badge

kpnmail.nl

Reputatie 7
Badge +19

Hallo Kanty, erg onhandig natuurlijk dat je nu niet in de webmail van KPN komt. Je hebt al een nieuw wachtwoord aangemaakt lees ik.  Als je dan wil inloggen, is dan het wachtwoordveld al automatisch ingevuld? Dan raad ik je aan om de cookies te verwijderen en de opgeslagen wachtwoordvelden ook te verwijderen zodat het wachtwoord niet automatisch al is ingevuld.
Je kunt het ook even proberen in een andere browser of daar het nieuwe wachtwoord wel wordt geaccepteerd. Je kunt voor de zekerheid ook nogmaals proberen het wachtwoord te wijzigen via https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb niets van meer van je gelezen en ga er van uit dat je weer in de webmail kunt.  Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: