Beantwoord

Webmail.telfort.nl wachtwoord aanpassen

  • 13 October 2020
  • 2 reacties
  • 1660 keer bekeken

Goedemorgen!!

Wij hebben een Telfort abonnement voor internet en vast bellen , nu wil ik mijn wachtwoord voor webmail.telfort.nl aanpassen echter dit lukt niet, als ik dit wil doen wordt ik omgeleid naar MijnKPN echter hier kan ik volgens mij niet mijn wachtwoord aanpassen van webmail.telfort.nl maar alleen van MijnKPN. Weet iemand hoe ik dit kan doen??

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 October 2020, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Valken67, en welkom bij KPN. Als jouw Telfort Thuis pakket is overgezet kan je de KPN Webmail nu gebruiken, je hoeft niet per se meer op de Telfort variant in te loggen. Het wijzigen van het wachtwoord daarvoor doe je niet bij de Webmail zelf, maar in MijnKPN. Als je daar bent ingelogd, en als je het Telfort pakket hebt gekoppeld, kan je daar het wachtwoord voor je e-mailadres wijzigen. 

Als je het Telfort Thuis pakket niet in MijnKPN ziet, kan het zijn dat je die eerst moet koppelen. Daarvoor kan je naar de product pagina gaan en de stappen volgen om het Thuis pakket te koppelen.

Lukt het daarmee om het wachtwoord voor jouw e-mailadres te wijzigen?

Reputatie 7

Hoi @Valken67, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het wijzigen van het wachtwoord via MijnKPN nog gelukt?