Vraag

Win 10 Mail app ingesteld, maar geen contacten in de Personen app

  • 24 January 2021
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Goedendag. Ik heb onlangs een Win-10 PC aangeschaft. In de Mail-app daarop, heb ik mijn KPN mail-account toegevoegd en heb daardoor inzage in al mijn mappen plus berichten. Prima!

Echter ik zie helemaal niets staan in de Personen app. Wat doe ik verkeerd of moet ik alsnog doen? Ben er al dagen mee bezig en zo langzamerhand ten einde raad.

Met vriendelijke dank en groet,

Diedkaa  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @DiedKaa, bedankt voor jouw bericht. Je zou de contacten wel moeten kunnen exporteren vanuit de Webmail.

Als je bent ingelogd in de KPN Webmail en dan bij de contacten alle contacten selecteert, dan kun je op de 3 lijntjes klikken en hier kiezen voor ‘Exporteren’. 

Vervolgens kun je dan kiezen uit deze 2 opties:

Daarna kun je dan het bestand importeren in het e-mailprogramma. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Vriendelijk bedankt Ron zover voor de tip. Echter contacten exporteren vanuit Webmail is geen punt. Heb op die manier al een .cvs bestand kunnen genereren. Maar dan naar de Win-10 app. gaan en het daar importeren levert geen enkel aanknopingspunt voor mij op. Ik zie daar nergens iets staan waar ik iets mee kan, ook niet in de Personen app. Gedetailleerde instructies daarvoor zou ik erg op prijs stellen.  

Reputatie 6
Badge +10

Oke duidelijk. Je kunt in dit geval gaan naar https://people.live.com. Als je hier inlogt met jouw Microsoft account, dan zie je in het midden van het scherm de optie ‘Contactpersonen importeren’. Hier kun je dan het .csv bestand uploaden. Mocht dit ook niet lukken, dan kun je het beste jouw vraag stellen aan de community van Microsoft. Zij kunnen je hier verder bij helpen.