Beantwoord

xmsnet mailadres

  • 31 July 2020
  • 4 reacties
  • 609 keer bekeken

Toen ik overstapte op glasvezel was dat bij XMS. 

Toen deze werd overgenomen door Telfort kon ik mijn oude .XMSnet maildadressen blijven gebruiken. Is dat ook nog zo als mijn mail overgaat van Telfort naar de nieuwe KPN-omgeving?

B.v.d.

M.vr.gr

 

icon

Beste antwoord door wjb 31 July 2020, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Als het goed is kan je die gewoon blijven gebruiken, er zou immers niets veranderen.

Dan verandert waarschijnlijk alleen mijn xxx.telfortglasvezel.nl account? Of blijft die ook bestaan (deze account heb ik eigenlijk nooit gebruikt.)

 

Gr.

Reputatie 7

Ik kan ook nog steeds een @wxs.nl alias achter mijn @kpnmail.nl adres plaatsen.

Als het goed is worden al jouw e-mailadressen als alias achter een nieuw @kpnmail.nl adres geplaatst.

Maar let op, dat is dus alleen als je op termijn overgezet wordt, niet als je nu zelf overstapt naar KPN. Daar zit een technische oorzaak achter want eerst zal de mailserver van Telfort met die van KPN geïntegreerd moeten worden alvorens die domeinen omgehangen kunnen worden.

Kreeg vandaag bericht van KPN dat e.e.a. binnenkort zal worden overgezet, dus dat gaat m.i. goed komen. Bedankt voor je reactie!

 

Gr.