Vraag

Bij inloggen in Webmail blijf ik de welkomstmelding krijgen en moet ik mijn naam opnieuw invullen

  • 17 October 2023
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo,

Kennelijk is er recent iets aangepast aan de webmail.

Telkens als ik inlog krijg ik “welkom bij KPN webmail” en moet ik mn naam invoeren.

Ik heb al cookies e.d. verwijderd maar dit helpt niet.

Ook zie ik alleen mn Inbox en geen andere mappen.

Hoe los ik dit op ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @BarbarenKoning, welkom! Wat vreemd dit :-(. Ervaar je dit nu nog steeds? Van welke browser maak je gebruik? Heb je de mogelijkheid om eens een andere browser te proberen?

Reputatie 7
Badge +10

@BarbarenKoning 

Hebt jouw browser misschien recentelijk een nieuwe update gehad ?

Reputatie 4
Badge +4

Link naar webmail
 

 

Reputatie 7
Badge +10

@BarbarenKoning 

Maar in die cookies zit nu net (vaak) de inloginformatie. Het wissen van die cookies zorgt er dan juist voor dat je opnieuw jouw gebruikersnaam moet invoeren. Ik persoonlijk wil juist dat mijn inlogegevens niet automatisch worden ingevuld.

Misschien heb je problemen met wachtwoord-functie (in Chrome (???) , die ik niet gebruik) ?