Beantwoord

Bij welke provider loopt mijn email adres?

  • 22 March 2024
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Waar kan ik ergens vinden bij welke provider mijn email adres loopt kan nergens iets terugvinden op mijn facturen. 

icon

Beste antwoord door GeSp 22 March 2024, 21:14

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat staat er achter het apenstaartje? 

hetnet.nl maar onze provider is solcon 

 

Reputatie 7
Badge +11

hetnet.nl behoort bij KPN en aangezien Solcon een 100% dochter van KPN is kun je je mailaccounts van KPN bij Solcon onderbrengen, zoals jij dus ook gedaan hebt. Dus je huidige provider is SOLCON aangaande je mailaccount(s) @kessel 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hetnet is van KPN. U had vroeger een abonnement bij KPN. Toen bent u overgestapt naar Solcon. Dat kan met behoud van het emailadres zonder dat u daar voor hoeft te betalen. 

oke dank je wel voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +24

hetnet.nl behoort bij KPN en aangezien Solcon een 100% dochter van KPN is kun je je mailaccounts van KPN bij Solcon onderbrengen, zoals jij dus ook gedaan hebt. Dus je huidige provider is SOLCON aangaande je mailaccount(s) @kessel 

Stel u zou het wachtwoord willen wijzigen... ik weet eigenlijk niet hoe dat dan gaat. Ik denk dat u dan gewoon op MijnKPN in moet loggen. Of webmail? 

Misschien is er een KPN medewerker die hier iets over zou willen zeggen?

Reputatie 7
Badge +11

 @kessel@Nick83 reactie ingetrokken 

Reputatie 7
Badge +18

De KPN mailaccounts blijven gewoon bij KPN staan (als gratis e-mail only account) en daar moet je ze ook beheren, zie deze pagina: https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/

 

Uw KPN e-mailadres(sen) instellen

Wanneer uw abonnement bij Solcon actief is, is het tijd om uw KPN
e-mailadressen te gaan instellen. U kunt hiervoor de interactieve handleidingen volgen via de KPN website.

 

Zie ook het antwoord van Thomas van KPN in deze post:

 

Reputatie 7
Badge +21

De e-mailadressen blijven achter bij KPN als een gratis e-mail only abonnement.

Eén telefoontje met KPN via 0800-0402 of de overstapregeling van Solcon gebruiken en het is geregeld. Dan kan je jouw KPN e-mailadressen gratis behouden. Met vragen over het gebruik moet je dus bij KPN zijn, niet bij Solcon.

bron: https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/

Reageer