Beantwoord

E-mail adressen verwijderen

  • 26 January 2019
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Badge
Hallo
Ik krijg dit steeds te zien ..
Verwijderd e-mailadres
Deactivatie loopt.
dit is nu al vanaf gisteren.
3is gelukt, maar nu gaat. Het niet meer
ik kan ook geen extra email adres aanmaken.
wat gaat er fout in mijn Kpn?

gr, Wim
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2019, 18:18

Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Hallo
ik krijg deze fout melding tijdend aanmaken extra email adressen!

#. Technische storingIn verband met een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om aan uw verzoek te voldoen.
Probeer het later nog eens of neem contact op met de Klantenservice.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Wim, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan zijn dat er, vanwege de meerdere verwijderingen, een vertraging is opgelopen en het even wat langer duurt om e-mailadressen te verwijderen en weer aan te maken. Is het je bekend dat je niet hetzelfde e-mailadres kan aanmaken, die je misschien daarvoor net hebt verwijderd? Daar komt namelijk een reservering op, voor ongeveer 2 maanden, dat hij niet 'ingepikt' kan worden.

Ik wil uiteraard even voor je nakijken wat ik in dit geval voor je kan betekenen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. En bij persoonlijke opmerkingen wellicht het e-mailadres dat je nog verwijdert wil hebben.
Badge
Beste Susan.
ik heb alle gegevens al ingevuld in het account.
het email adres waar het over gaat is..
dit staat nu in persoonlijke opmerkingen gemeld!
dit willen we gebruiken bij diverse instanties.

gr, Wim
Reputatie 7
Badge +21
@Kpngebruiker510, top dankjewel voor de gegevens. Op het e-mailadres stond een reservering, waardoor je hem niet opnieuw kan aanmelden. Ik heb deze reservering eraf gehaald, er vanuit gaande dat dit de bedoeling was. Je kan hem nu dus opnieuw aanmaken als e-mailadres in MijnKPN!

Wil je laten weten of dit gelukt is? En mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, dan hoor ik dat ook graag ;0
Reputatie 7
Badge +21
@Kpngebruiker510, ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt, of kan ik hier nog bij assisteren? 🙂

Reageer