Beantwoord

E-mail only behouden na opzeggen. Hoe zit het precies?

  • 16 June 2023
  • 5 reacties
  • 1868 keer bekeken

Beste KPN klantenservice,
Afgelopen januari heb ik mijn internet abonnement telefonisch opgezegd ivm met een sabbatical periode.

Aangezien mijn post adres veranderde naar mijn ouderlijk huis, waar ook een Kpn abonnement bestaat, werd mij verteld dat ik mijn email adres hieraan kon koppelen.

Alleen lees ik nu op het forum dat dit niet kan voor primaire emailadressen van mijn opgezegde abonnement. Ook bestaat er nu een maand geen mogelijkheid om het toch te koppelen aan het nieuwe adres door vakantie periode van mijn familie.

Ik zou graag daarom toch een email only abonnement willen aanvragen en hoop ten zeerste dat dit mogelijk is en mijn email adres niet in quarantaine vervalt.

Vriendelijke groet,

H van Berkel

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 18 June 2023, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Hvberkel Je kunt het beste even bellen naar KPN via 0800-0402 en vragen naar de afdeling Opzeggingen. Als je daar de situatie uitlegt kunnen zij kijken wat er mogelijk is met betrekking tot een E-mail Only-abonnement.

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Hvberkel en welkom op het forum! 

Wat @P.J.M. van der Vooren aangeeft klopt. Dit wordt geregeld via de afdelingen opzeggen, zij zijn telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer dat hij noemde (0800-0402), doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 🙂

E-mail Only is een betaald pakket (€7,50 per maand), 5 mailboxen met elk maximaal 10 aliassen. Let wel, er kan alleen een jaarcontract afgesloten worden. Het is alleen maandelijks opzegbaar wanneer je overstapt naar een provider die onder KPN valt. Zoals KPN Zakelijk, XS4ALL, Solcon enz.

Hopelijk is het inmiddels gelukt om dit te regelen!

 

Reputatie 1

LS, over bovenstaand abonnement een vraagje, hoe gaat het met de betalingen voor b.v. je Apple ICloud. Normaliter loopt dit via de maandelijks factuur. Ik verhuis naar een gebied waar Kabel Noord glasvezel heeft aangelegd maar wil graag mijn bestaande e-mailadressen behouden. Hoor graag.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @martiny! Ik vermoed dat je dan de betaalmethode in de App store aan moet passen naar iets anders. Nu staat hij dan waarschijnlijk op dat het via de KPN factuur gaat. 

Je kunt voor uitgebreidere informatie het beste contact met de App store opnemen hierover. Dan kunnen zij je verder adviseren! 

Reputatie 1

Beste Sanne, bedankt voor je antwoord. Ik ga dat doen dan zit ik gelijk bij de bron.

Groet,

Martiny