Beantwoord

E-mail synchroniseert niet op mijn Samsung Galaxy

  • 21 March 2024
  • 9 reacties
  • 75 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, sinds 2 dagen ontvang ik op mijn android toestel (samsung galaxy) geen emails meer. Is er ergens een storing? Als ik inlog kan ik ze wel zien.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 March 2024, 17:14

Bekijk origineel

9 reacties

Heb je iets aangepast in je mobiel @elefante1 ?

heb je de synchonisatietijd al gecontroleerd binnen de mail-app, die kan uit staan, dus handmatig synchroniseren  of automatisch om de X aantal minuten synchroniseren.

 

 

Reputatie 1

@N.N. Niet dat ik weet, niks aangepast op mijn mobiel.

waar kan ik de synchronisatietijd controleren?

@N.N. Niet dat ik weet, niks aangepast op mijn mobiel.

waar kan ik de synchronisatietijd controleren?

Binnen de mail instellingen @elefante1 

Reputatie 1

@N.N. die staat op 15 minuten. 

Herstart je telefoon eens @elefante1 

Reputatie 7

Hoi @elefante1, dat de telefoon de mail opeens niet meer binnenhaalt is raar. Is het na het opnieuw opstarten van de telefoon zoals N. N. noemde?

Als het daarmee nog niet gelukt is kan je de stappen op deze pagina ook volgen: e-mailinstellingen.

Reputatie 1

Hoi @Jasper van KPN @N.N.    Jasper/N.N  ik heb de email instellingen gevolgd en hij doet het weer. Zou niet weten waar de fout zat. Hartelijke dank voor de snelle reactie en een fijn weekend

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is @elefante1! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Dank jullie wel, het is voor op dit moment opgelost. Fijne dag!

Reageer