Beantwoord

E-mails verstuurd vanaf een specifiek adres komen niet aan in mijn kpn mailbox

  • 16 October 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

De e-mails die ik verstuur vanaf mijn zakelijk adres komen sinds gisteren niet meer aan op mijn prive adres. Mailverkeer andersom werkt wel.

Alle andere e mails komen wel binnen op mijn prive adres.

icon

Beste antwoord door Raymondt 20 October 2020, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Johan Scheffer ,

Welkom op het forum! Graag kijk ik voor je na wat er aan de hand is. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je zakelijke adres, en je prive adres? Hopelijk kan ik dan achterhalen wat er mis gaat.

 

Hallo Raymond, hoe verstuur ik een privebericht ?  een e-mail? 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Johan,

 

Als je hier klikt, dan kom je in een scherm terecht waar je mij een privebericht kan sturen.

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Johan,

Dank voor de aanvullende informatie via privebericht. Ik heb e.e.a. even uit laten zoeken door de beheerders van onze mailserver en ik moet tot de conclusie komen dat de DKIM-verificatie faalt. DKIM is een van de technieken die gebruikt wordt om Spam tegen te gaan, mijn collega Dennis heeft daarover hier al e.e.e. uitgelegd, en de domeinnaam van waaruit jij verstuurt maakt gebruik van o.a. DKIM. Onze mailserver controleert hier ook op, maar omdat het niet geheel juist geconfigureerd staat aan de kant van jouw domein, worden de mails als spam aangezien, en worden ze in de spamfolder geplaatst. Wij raden je aan om dit na te laten gaan bij de beheerders van je zakelijke adres. Alhoewel het momenteel niet bij elke provider fout hoeft te gaan, zal KPN niet de enige zijn die het om deze reden weigert.