Beantwoord

Email verzenden lukt niet meer in Mozilla Thunderbird

  • 20 March 2024
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Sinds een week lukt het mij niet om een email te verzenden

Ik ontvang er wel

Ik gebruik Mozilla Thunderbird

Deze melding krijg ik steeds

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door WMG-N 21 March 2024, 16:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nou ja ... het staat er gewoon wat het probleem is: u moet inloggen.

In Thunderbird: hamburgermenu > accountinstellingen > kies in linker zijkant het juiste account. Dan ziet u rechts een knopje SMTP server bewerken. 

Achter gebruikersnaam uw emailadres invoeren. Later word het bijbehorende wachtwoord gevraagd.

Reputatie 7
Badge +10

@magdageeraert59 

Sinds een tijdje moet je bij elk emailaccount van de KPN, ook de “authenticatie/verificatie” opties aanvinken en invullen in jouw emailprogramma. Deze feature wordt stukje bij beetje “uitgerold” voor alle KPN emailklanten. Als het goed is heb je daar ook een emailtje van de KPN over gekregen.

Lukt het hiermee wel om weer email te versturen ?

dank je voor je reactie

zou het zo goed zijn.

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +10

@magdageeraert59 

Probeer eens een emailtje naar jouwzelf te sturen. Bij mij ziet het er als volgt uit. Zie het plaatje hieronder:

 

 

hoi...ik zie dat nergens staan

Server uitgaande mail vereist verificatie

 

Reputatie 7
Badge +24

dank je voor je reactie

zou het zo goed zijn.

 

Ja. Werkt dat niet?

Reputatie 7
Badge +24

hoi...ik zie dat nergens staan

Server uitgaande mail vereist verificatie

 

Nu heeft u imap veranderd in pop. Waarom? 

Reputatie 7
Badge +10

@magdageeraert59 

Als je problemen hebt om email te versturen moet alleen kijken naar de “Uitgaande Emailserver" en die werkt alleen met de SMTP server.

Reageer