Vraag

Geen mail via WiFi, wel met 4G of bij een ander met WiFi

  • 28 May 2019
  • 4 reacties
  • 2683 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds maart 2019 KPN glasvezel met modem V10.
Alles werkt perfect maar sinds kort ontvang ik met mijn mobiel (een Huawei P9) geen mail meer via WiFi.
Wel als ik WiFi uitzet en via 4G mijn mail opent dan ontvangt ie het direct.
Ook als ik bij mijn dochter ben die ook KPN heeft ontvangt en verzend ie gewoon met WiFi.
Alles nagelopen qua instellingen maar niets helpt.
Wie weet er een oplossing?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Willem, welkom hier.

Dit is best gek. Gaat het om een KPN e-mailadres of van een andere provider? Met welke app lees jij je e-mail. En werkt dit via Webmail, die van KPN of de andere provider wel?
Reputatie 1
Hallo Alex, ik heb gewoon hotmail mail adres, in het begin deed ie het wel, ik krijg op mijn mobiel het bericht dat ie geen verbinding met de server kan maken, mijn vrouw heeft dezelfde mobiel ook met hotmail mail en hetzelfde probleem echter als ze op haar Samsung tablet met hetzelfde mail adres de mail aanklikt komt het daar wel binnen, dat tablet heeft alleen maar WiFi.
Reputatie 7
Badge +11
@Willem Holwarda

Het is een bekend probleem,zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/hotmail-komt-niet-binnen-via-wifi-471177
Goed dit topic gevonden te hebben. In t appartement van mijn vriend hebben we er met twee Huawei telefoons ook last van, rest werkt perfect behalve inderdaad de mail via een app.

Ik ga straks meteen deze tips proberen en hopelijk werkt het!