Vraag

Geen mails verzenden naar kpn, hetnet, planet mail adressen. Ontvangen lukt wel

  • 24 October 2020
  • 3 reacties
  • 584 keer bekeken

Ik kan geen mails zenden naar kpn, hetnet, planet mail adressen, ik ontvang wel. Dit is nu 5 dagen zo. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen. Gisteren 20 min aan de telefoon gewacht bij KPN en als antwoord kreeg ik dat ik mijn wachtwoord moest wijzigen. DIt gedaan, maar dat heeft geen effect!

Wat NU  

Dit is wat ik als melding krijg als ik mezelf een email stuur.

@hetnet.nl

    host mx.kpnmail.nl [195.121.65.158]

    SMTP error from remote mail server after end of data:

    550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected.

*admin: titel aangepast voor de vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk programma gebruikt u? Outlook misschien? 

Ja ik begruik outlook 2019

Reputatie 7
Badge +17

Hi ​​​​ @AdrieZ, Welkom hier op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Excuses voor de late reactie! Het is hier momenteel erg druk :disappointed_relieved:. Je kunt waarschijnlijk ook geen mail versturen vanuit de webmail, of wel? De foutcode die je krijgt heeft te maken met sure spam. Kun je op dit moment geen enkel mailtje sturen naar de genoemde mailadressen? Dan wordt jouw mailadres door ons (vermoedelijk onterecht) gezien als spam. Is het één specifieke e-mail die niet verstuurd kan worden, dan wordt de inhoud van dit mailtje gezien als spam. 
Ik wil dit graag even controleren voor je en je helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?