Ik heb niets veranderd en ook geen bericht van KPN gekregen dat er iets veranderd zou zijn.
Wat is er aan de hand?
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelBeste antwoord door Susan_
Bekijk origineelHeb je nog een inlog voor MijnKPN, waar de e-mailadressen aan gekoppeld zijn? In dat geval is het namelijk handig om hierop in te loggenen het wachtwoord te wijzigen. Heb je nog internet van KPN thuis, dan kan je via deze link inloggen en het wachtwoord aanpassen.
Begin februari is er een brief en mail de deur uit gegaan, dat er bij sommige klanten eventuele misbruik geconstateerd is. Indien klanten hierna geen wachtwoordwijziging hebben gedaan, is dit geforceerd gedaan. Dit kan ook het geval zijn in jouw situatie, waardoor je er niet bij kan. De enige manier om dit op te lossen, is door een nieuw wachtwoord aan te maken. Je kan hiervoor bovenstaande uitleg gebruiken:
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.