Hoe kan ik een Hetnet wachtwoord herstellen zonder KPN abonnement?

  • 29 September 2021
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Beste medewerker van KPN,

 

Mijn grootouders hebben een hetnet emailadres, echter na het overlijden van mijn opa kunnen wij het wachtwoord op geen enkele manier achterhalen. Het wachtwoord is echt er nodig om een aantal zaken af te kunnen ronden.

Mijn Oma zit momenteel bij een andere provider en oude KPN/Hetnet gegevens ontbreken waardoor we geen toegang krijgen tot bijvoorbeeld KPN ID. Wat kunt u voor ons betekenen? Welke stappen moet ik ondernemen?

 

Met vriendelijke groet, Mark (kleinzoon)

 

*admin: afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mark Simoons 

 

Als het oude abonnement is opgezegd dan vervallen na 6 maanden alle emailadressen.

Tenzij het abonnement destijds is omgezet naar een email-only abonnement dan zou er nu elke maand voor betaald moeten worden.

Wellicht kan je op hun bank afschriften het abonnee/klantennr. terugvinden als er i.d.d. voor betaald wordt?

Je zou dan het wachtwoord met het klantnummer hier moeten kunnen wijzigen: https://email.kpn.com/wachtwoord

 

Een KPN-ID kan je trouwens ook met een ander email adres aanmaken, zoals gmail.com of outlook.com, je hebt daar dat hetnet emailadres dus niet voor nodig.

Een e-mail only abonnement kan je vervolgens toevoegen onder Producten, dan klikken op Product toevoegen en kiezen voor Thuis abonnement.

 

Mocht het niet lukken dan even je profiel (https://forum.kpn.com/settings/profile) invullen met de gegevens van het betreffende abonnement en emailadres zodat een KPN medewerker er naar kan kijken, alle velden waar prive achter staat zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Of bellen met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mark Simoons. Ik zie dat @GeSp al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ik heb de mogelijkheid om te controleren of het e-mailadres nog actief is.

Mocht het niet lukken dan even je profiel (https://forum.kpn.com/settings/profile) invullen met de gegevens van het betreffende abonnement en emailadres zodat een KPN medewerker er naar kan kijken, alle velden waar prive achter staat zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!