Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen op mijn HetNet e-mailaccount

  • 21 May 2023
  • 6 reacties
  • 359 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen bij hetnet voor mijn e-mail dat al jaren in gebruik is.

Donderdag heb ik gebeld met de Helpdesk.

Zij deelden mede dat er een storing was.

Nu heb ik het verschillende keren geprobeerd maar zonder succes.

Zijn de instellingen wel goed?

graag een berichtje 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 May 2023, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @woning55 gebruik je de webmail van KPN of een eigen programma?

En wat voor (fout)melding(en) krijg je dan als je probeert in te loggen?

 

Ik heb een account bij @hetnet.nl van KPN.

Als ik op Enter druk op het betreffende programma dan zie ik op het beeldscherm b.v. 10 seconden het Logo van het e-mail programma verschijnen wat dan weer uitgeschakeld wordt.

Ik heb mijn wachtwoord ook een keer veranderd maar dat heeft niet geholpen.

ondertussen heb ik wel weer e-mail via webmail.kpn.nl.

Het gebruik van hetnet vindt ik toch beter.

 

Hoi @woning55 . Welkom op het forum.

ondertussen heb ik wel weer e-mail via webmail.kpn.nl.

Het gebruik van hetnet vindt ik toch beter.


Kun je dit toelichten?  Je kunt dus weer e-mail met je hetnet e-mail adres maar dan via de webmail?  En welk programma gebruik jij hier normaal voor dan?​​​​

Beste Erwin,

 

Ik heb altijd het microsoft e-maail programma gebruikt. Vorige week was er een storing in de e-mail server van KPN en nu kan ik dat niet meer gebruiken . de Helpdesk van KPN heeft het ook geprobeerd maar het lukt niet. 

Ik heb de indruk dat in Windows 10 een ander programma wordt gebruikt. ik heb Microsoft mail opnieuw geprobeerd te  laden  , maar het tegeltje geeft aan dat alleen ondersteund wordt door outlook en Yaou dus geen het net.

\toch zou ik graag mijn e-mail adres van Het net aanhouden omdat ik KPN mail niet zo goed werkt.

Als je een oplossing weet hoor ik het graag.

Beste Erwin,

 

Ik heb altijd het microsoft e-maail programma gebruikt. Vorige week was er een storing in de e-mail server van KPN en nu kan ik dat niet meer gebruiken . de Helpdesk van KPN heeft het ook geprobeerd maar het lukt niet. 

Ik heb de indruk dat in Windows 10 een ander programma wordt gebruikt. ik heb Microsoft mail opnieuw geprobeerd te  laden  , maar het tegeltje geeft aan dat alleen ondersteund wordt door outlook en Yaou dus geen het net.

\toch zou ik graag mijn e-mail adres van Het net aanhouden omdat ik KPN mail niet zo goed werkt.

Als je een oplossing weet hoor ik het graag.

 

Hoi @woning55 .  Laten we eerst controleren of je e-mail adres uberhaupt nog werkt. Kun je wel inloggen op de webmail?

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp