Beantwoord

Is het mogelijk om meer dan 10GB te hebben voor KPN Cloud?

  • 24 February 2024
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Badge

Ik maak gebruik van KPN Cloud maar heb meer ruimte nodig dan 10GB, wat zijn de mogelijkheden?

icon

Beste antwoord door N.N. 24 February 2024, 15:50

Bekijk origineel

7 reacties

Je hebt per emailadres X GB tot je beschikking @AdR24 , gewoon het andere emailadres gebruiken als je meerdere emailadressen hebt 

Je hebt per emailadres X GB tot je beschikking @AdR24 , gewoon het andere emailadres gebruiken als je meerdere emailadressen hebt 

Zie ook onderstaande link voor meer uitleg @AdR24 

 

Toch grappig ik zou hiervoor zelfs willen betalen, misschien een businesscase waard. Niet te verwaarlozen het bind je klant ook nog eens met een voorziening die in Nederland zou blijven qua data, wel een ding waar mensen waarde in zien.

Toch grappig ik zou hiervoor zelfs willen betalen, misschien een businesscase waard. Niet te verwaarlozen het bind je klant ook nog eens met een voorziening die in Nederland zou blijven qua data, wel een ding waar mensen waarde in zien.

Je hebt 15GB per mailaccount tot je beschikking, je hebt recht op 6 mailaccounts, dus totaal 90GB, lijkt me toch meer dan voldoende voor consumentengebruik @Iamandrew 

 

Dat klopt op zich ook wel maar als je jaren foto’s niet wil versnipperen over meerdere accounts dan zou het een welkome aanvulling zijn. Ik zou mijn NAS dan misschien niet vervangen en voor een online oplossing gaan met een app voorziening zodat je makkelijk door je foto’s kunt bladeren. 
 

maar iedereen is natuurlijk vrij in welke oplossing je wil gebruiken. Ik keek nu naar Microsoft als online opslag en die is tot 5 Gb ook gratis. Het gaat mij meer een gebruiksvriendelijke online storage die je makkelijk kunt gebruiken / inzien.

 

of zeg je dat je die verschillende accounts qua storage aan elkaar kan koppelen ?

of zeg je dat je die verschillende accounts qua storage aan elkaar kan koppelen ?

Geen idee @Iamandrew ik heb er geen ervaring mee, maar zie onderstaande link voor aanvullende info:

 

Reputatie 7
Badge +24

of zeg je dat je die verschillende accounts qua storage aan elkaar kan koppelen ?

Nee. Dat kan niet.

Reageer