Vraag

Kan niet verzenden met Thunderbird, melding wachttijd verlopen

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 753 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook, d.w.z. kan wel KPN mail ontvangen met Thunderbird, maar niet verzenden. Melding: Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server smtp.kpnmail.nl is verlopen. Probeer het opnieuw.

Mijn SMTP-settings zijn, denk ik, correct: smtp.kpnmail.nl, 587, gebruikersnaam, Normaal wachtwoord, SSL/TLS. Ik heb ook STARTTLS geprobeerd, geen verschil. Help…

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @handsfree Heb je al een oplossing gevonden? Werkt alles alweer zoals het moet? 

Nee. Ik heb een best wel lange sessie gehad met een medewerkster van KPN, in zo’n soort Teamviewer-omgeving, maar dat heeft niks opgeleverd, anders dan dat ik er nu een IMAP-account *bij* heb waarin alle mail ongefilterd binnenkomt, naast de gefilterde mail in mijn POP-account. Dat was niet de bedoeling. Volgens de medewerkster zou mijn POP-account moeten worden verwijderd, met als gevolg het verdwijnen van veel/all oude mail (duizenden berichten, ook van jaren geleden), en dat vind ik geen goed idee.    Â