Beantwoord

krijg steeds onderstaande melding maar weet niet hoe dit op te lossen. Mijn email wordt ook niet gesynchroniseerd. Hoe moet ik dit oplossen

  • 5 February 2019
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Reputatie 1
16:59:15 Versie van synchronisatieproces 16.0.11126.20058
16:59:15 Synchroniseren van postvak ***@gmail.com
16:59:15 Lokale wijzigingen in de map Postvak IN synchroniseren
16:59:15 Fout bij het synchroniseren van de map
16:59:15 [800CCC0E-0-0-430]
16:59:15 Gereed

Admin: mailadres verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door 54kort 7 February 2019, 18:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Hoi 54kort, goed je weer te zien hier hier. Ik zie in je bericht dat het gaat om een GMail adres. GMail is in principe een webmail, maar je kunt het in een mailprogramma instellen. Gebaseerd op wat je schrijft ga ik ervan uit dat je dit ook gedaan hebt, en dat je daarin nu deze foutmelding krijgt. Welk mailprogramma gaat het om?

In veel gevallen ontstaan fouten zoals dit als instellingen niet (meer) kloppen. Controleer of je het hebt ingesteld zoals Google zegt dat het ingesteld moet worden.
Reputatie 1
Bedankt voor jou reactie maar het probleem is op dit moment opgelost.
Er zat schijnbaar iets fout in de instellingen en met wat vogelen is het nu weg.
Toch hartelijk bedankt
Reputatie 7
GMail is in principe een webmail, maar je kunt het in een mailprogramma instellen.
Wat een rare uitspraak, webmail is, naast een mailcliënt, gewoon één van de toegangspaden naar een mailbox. Wat dat betreft is er geen enkel verschil tussen een mailbox bij KPN of Google.