Sinds ongeveer 2 weken komt er geen nieuwe mail in mijn postvak. Als ik nieuwe mail ophaal, staat er dat er nieuwe mail wordt gedownload, maar vervolgens verschijnt er niets in mijn postvak.
Ook komt de mail niet aan als ik die verstuur vanaf mijn telfort/kpn emailadres.
Ik heb alle instellingen gedaan zoals in eerdere topics is aangegeven. imap.kpnmail.nl poort 993 / smtp.kpnmail.nl poort 587. Vinkje bij “gebruik TLS/SSL.
Iemand een idee?
Beste antwoord door GeSp
Hallo @Vabi73
Kan je wel inloggen in webmail met je e-mailadres en bijbehorend wachtwoord?
Heb je ook voor uitgaande mail authenticatie aanstaan?
Het beste lijkt mij om het account dan te verwijderen en opnieuw in te stellen op je macbook, misschien dat er iets corrupt is geraakt in de instellingen.
Met IMAP blijft alle mail op de server staan dus de mails in de IMAP mappen blijven behouden.
Als je eigen lokale mappen hebt aangemaakt zou ik die wel even veilig stellen.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.