Beantwoord

Mail rejected; hoe los ik dit op?

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

This message was created automatically by mail delivery software.

 

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 

 

 

    host mx.kpnmail.nl [195.121.65.158]

    SMTP error from remote mail server after end of data:

    550 5.7.1 Mail rejected.

 

Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen ?

icon

Beste antwoord door eagle3824 18 March 2024, 16:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

De foutmelding die je krijgt wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat het spamfilter jouw mail als spam ziet en weigert.

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Een goed punt om te starten is:  https://www.mail-tester.com/ via deze site kan je je uitgaande mail testen en worden er een aantal zaken gecontroleerd waardoor jouw mail als spam gezien kan worden. 

Reputatie 7
Badge +10

@website beheer 

Bestaat dat emailadres nog wel ? Gebeurt dit alleen met één adres of met meerdere emailadressen ?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op de KPN community @website beheer. Gebeurt dit inderdaad bij alle e-mails die jij probeert te versturen? Of is dit bij 1 afzender het geval? 

Reageer