Beantwoord

Mijn e-mail alias is ineens verdwenen

  • 11 March 2024
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

De email alias die ik overal gebruik is ineens verdwenen, zeker niet door mij verwijderd. Het betreft een alias met @planet.nl. En nu?

icon

Beste antwoord door N.N. 11 March 2024, 16:40

Bekijk origineel

4 reacties

In MijnKPN even kijken of deze er nog in staat, anders opnieuw alias aanmaken onder een bestaand KPNmailaccount, lukt dat niet, dan is de alias in de gereserveerde bak geplaatst en kun je even 0800 0402 bellen om te vragen de alias weer vrij te geven @Motell 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Motell,  wat raar dat je mailadres ineens verdwenen is 🤔

Ik zie dat @Nomen Nominandum al een aantal opties benoemd heeft en hoop dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van je mailadres! 

ik  heb het  zelfde   als  menig  een,   ineens  kan ik niet  in mijn maill  komen van het  net,   dit  mail adres  staat  overal  , is  bekend,

inloggen gaat  totaal niet

 

kpn zouden mij terug bellen,   dat doen ze zeker op  de fiets,  nog niks gehoord,       al dagen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bouwros33,

Als je teruggebeld zou worden naar aanleiding van een storingsmelding, dan hoort dat binnen een aantal dagen te gebeuren. Mocht je het idee hebben dat het langer duurt dan met je is afgesproken, dan wil ik je toch aanraden om zelf weer even te bellen met 0800 - 0402. Het komt soms voor dat er iets mis gaat met een storingsmelding en dan ben je voor niets aan het wachten. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Reageer