Vraag

Ontvang helemaal geen e-mails meer

  • 24 December 2021
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

, zelf een test-email gestuurd, komt ook niet aan.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Bacor 

Lukt het wel om via de KPN webmail email te ontvangen en versturen (bijv. naar jouwzelf) ?

Ik ontvang sinds kort geen email meer op ***@***.*** (webmail).

Heb zelf geprobeerd mail te sturen van EmClient naar Webmail, kwam ook niet aan

Testmailtje  van EmClient naar Webmail kwam wel aan.   

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +10

@Bacor

 

Heb je misschien onlangs één of meer programmas / plug-ins ge-installleerd (die roet in het eten gooien bij de webmail software) ?

Begrijp ik goed dat je vanuit de webmail wel email kunt versturen maar niet ontvangen ? Zo ja, dan moet waarschijnlijk iemand van de KPN kijken wat er mis is met jouw account op de webmail.

Reputatie 7
Badge +16

Hoe staat het ermee, @Bacor? Is het intussen opgelost en ontvang je weer e-mails of heb je nog hulp nodig? Hoor het graag even!

Reputatie 7
Badge +10

Ik begin te twijfelen of dit wel een serieuze vraag was. ………………….

Reputatie 7
Badge +16

Of krijgt TS geen notificaties van onze reacties…? :thinking::wink::shrug_tone4:

Reputatie 7
Badge +21

Of krijgt TS geen notificaties van onze reacties…? :thinking::wink::shrug_tone4:

Wie weet, de klacht was tenslotte “Ontvang helemaal geen e-mails meer”.  :thinking: