Vraag

Oude e-mail niet kunnen inzien

  • 8 October 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Beste lezers 

Waarom kan ik oudere email die wel te voorschijn komen bij "zoeken ouder dan 12 maanden”niet meer openen en inzien? 

 

mvg debkla


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @debkla en van harte welkom op ons forum!

Ik begrijp dat het openen van oudere mails niet meer lukt. Dat is gek. Hoe heb je dit geprobeerd, vanuit jouw e-mailprogramma of vanuit Webmail? En gebeurt dit op één of meerdere apparaten?

Bedankt voor je welkom bericht , 

Ik heb het gewoon vanuit webmail geprobeerd.  Kreeg na een zoekopdracht te zien dat het mailtje er was, maar als ik er op klik gaan ze vervolgens allemaal weg.

 

Heb het wel over mail van 1.5 jaar oud. 

Mvg Debkla

Reputatie 7
Badge +19

@debkla Graag gedaan :slight_smile: Dat is goed om te weten. Dus de mail wordt wel gevonden maar opent daarna niet. Maakt het nog verschil als je het probeert vanuit een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox? Helpt het als je je tijdelijke internetbestanden en cookies opschoont? En hoe gaat het als je het probeert vanaf een ander apparaat?

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor je welkom bericht , 

Ik heb het gewoon vanuit webmail geprobeerd.

Op mobiel of op pc / laptop? Ik kan gewoon tot 2014 zoeken hoor. Oudere mail heb ik niet volgens mij.