Beantwoord

Outlook kan niet synchroniseren

  • 2 April 2024
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Sinds enkele dagen ontvang ik op Outlook geen kpn-mail meer.  Wel van andere accounts. Ook ontvang ik nog kpn-mail op mijn telefoon en via webmail.

Outlook meldt: 
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via NAAM@kpnmail.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via NAAM@kpnmail.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 April 2024, 15:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@SCBscb

Gebruik je de nieuwste versie van Outlook ? Die versie is nog “verre van stabiel".

Reputatie 7
Badge +24

Hi @SCBscb, welkom op het forum. 

Ik lees dat je wel e-mail van diezelfde e-mailbox nog ontvangt op je telefoon en webmail, dit klopt? Zo ja, dan moet dit toch ergens in de instellingen in Outlook liggen. Welke versie van Outlook gebruik je? Zou je ook willen controleren of de instellingen kloppen zoals hieronder aangegeven? Je zou Outlook ook opnieuw kunnen instellen

 

IMAP-instellingen

Inkomende server: imap.kpnmail.nl (SSL aanvinken en poort 993 invullen)

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres

Wachtwoord: KPN wachtwoord

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl (TLS aanvinken en poort 587 invullen)

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres

Wachtwoord: KPN wachtwoord

Outlook doet het weer? Geen idee wat er verandert is. Dank voor de suggesties. 👍

Reputatie 7
Badge +24

Outlook doet het weer? Geen idee wat er verandert is. Dank voor de suggesties. 👍

Ik zou de credits willen hebben, maar ik heb niets gedaan. 😀 

Fijn dat alles weer werkt. 

Reageer