ik heb zins kort een fout melding server 550, ECHTER enkel met het verzenden met een bijlage…. nu kan ik dus geen bijlage mee versturen met een mail en komen de verzonden mails ook niet meer in verzonden item. ik heb windows live mail en het probleem is enkel in een hosting mail de gewone kpn mails doen het oke heb de hosting er ook naar laten kijken en die zien geen problemen
wie o wie heeft een oplossing
Beste antwoord door Lisa
Dag @serverfout 550! Deze foutmelding geeft aan dat de uitgaande e-mailverkeer is geblokkeerd door de Abusedesk. Dus goed dat je hier aan de bel trekt. Wil je controleren of jouw IP adres/e-mailadres op de blacklist staat? Dit kun je hier controleren: https://blacklist.kpnmail.nl/ Hier kun je de oorzaak van de blokkade achterhalen en het stappenplan volgen om de blokkade te verwijderen.
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. Als je vragen hebt of ergens tegenaan loopt, dan hoor ik het graag
Dag @serverfout 550! Deze foutmelding geeft aan dat de uitgaande e-mailverkeer is geblokkeerd door de Abusedesk. Dus goed dat je hier aan de bel trekt. Wil je controleren of jouw IP adres/e-mailadres op de blacklist staat? Dit kun je hier controleren: https://blacklist.kpnmail.nl/ Hier kun je de oorzaak van de blokkade achterhalen en het stappenplan volgen om de blokkade te verwijderen.
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. Als je vragen hebt of ergens tegenaan loopt, dan hoor ik het graag
ik heb alle accounten gechekt in de black list alles is oke. het probleem is dat ik een mail met een bestand niet kan versturen een gewone mail wel en ik kan met alle mails van kpn zowel met als zonder bestand kan versturen maar met een hosting account lukt het verzenden met bestand niet dan krijg ik deze melding,
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [smtp] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor ***************
Onderwerp 'test' Serverfout: 550 Reactie van server: 550 This mail server requires authentication (1) when attempting to send via this SMTP (submission) port. Server: 'mail.HostingEnRegistratie.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79 Protocol: SMTP Poort: 465 Beveiligd(SSL): Ja
ben nu zover dat de mails verzonden wordt maar als ik een bijlage 121kb bij voegt komt deze in verzonden items maar zodra ik er 1 van 321kb verstuurd blijf deze in postvak uit staan, maar hij verstuurd hem wel. verzonden items is wel al leeg gemaakt waar kan dit aan liggen
Ik zie in je melding het volgende staan: Server: 'mail.HostingEnRegistratie.nl'
Dat is niet onze uitgaande mailserver. Ik raad je dus aan om het account eens opnieuw in te stellen volgens de instructies op onze website. Als op dat moment de juiste server geconfigureerd is, verwacht ik dat het ook weer zal werken.
Heb je de reactie van Raymondt gelezen @serverfout 550? Hier vind je hoe je de e-mail kunt instellen op je pc. Het komt neer op het onderstaande. Check dus even wat er bij de uitgaande server staat ingevuld en pas dit eventueel aan naar wat hieronder staat.
We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld of dat je voldoende handvatten aangereikt hebt gekregen om dit op te lossen.
Ik krijg die fout dus ook,alleen als ik naar mijn partner mail,sinds een week of 2,de ene dag,en de andere dag niet,alles nagekeken,en alles klopt,en hij krijgt wel alle andere mails binnen
Er is een onbekende fout opgetreden.
Onderwerp 'ook vandaag' Serverfout: 550 Reactie van server: 550 5.7.1 Mail rejected. Server: 'smtp.telfort.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC69 Protocol: SMTP Poort: 25 Beveiligd(SSL): Nee
Voor je in de e-mailsettings duikt of zelfs andere mailprogramma’s gaat proberen: ik denk niet dat daar het probleem is.
Zou je in je profiel (in een van de velden die als privé aangemerkt staat) in kunnen vullen wat jouw e-mailadres is, en dat van je partner? Graag kijken we dan wat de oorzaak is.
Kun je in dit topic een reactie achterlaten als je de gegevens ingevuld hebt?
Ik heb je bericht ontvangen, en heb e.e.a. nagekeken. Sommige mails die je stuurt worden tegengehouden door ons spamfilter, en om dat op te lossen is iets meer informatie nodig. Ik wil je verzoeken je probleem even voor te leggen op ons e-mailadres abuse@kpn.com, zodat mijn collega's dan even de nodige informatie kunnen verzamelen om dit probleem voor je op te lossen.
In je mail kun je uiteraard refereren naar dit forumtopic voor extra informatie.
Ook al netjes antwoord gehad dat het bij hun aan het spamfilter ligt,moest dus een mail naar mijn man sturen,en naar een mailadres van hun,plus ,hopen nu dat het goed komt,alleen die mail naar hun komt er ook niet door als daar het mailadres van mijn man instaat,spannend
Dan lijkt het erop dat hier het IP adres wordt geblokkeerd. Dit gaat er van uit dat jullie beide vanaf hetzelfde (IP) adres email sturen. Dan moet jouw man ook een email naat abuse@kpn.com sturen.
Gisteravond ging het dus weer fout,weer gemeld en nu deze reactie
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het door u doorgestuurde bericht inmiddels aangemeld bij onze anti-spam leverancier. Er was sprake van een actief filter.
De filters van onze leverancier zijn aangepast en u zou uw berichten weer zonder problemen moeten kunnen versturen.
1)) Verander eens alle wachtwoorden en gebruik dan sterke wachtwoorden. Dus ook van het KPN ID. Gebruik voor het KPN ID een ander wachtwoord dan voor jouw emailaccounts. Heeft iemand misschien bij jouw ongevraagd een extra account aangemaakt en verstuurt vanaf dat account spam.
2)) Gebruik een ander emailprogramma dan Windows Live Mail.
3)) Scan de computers eens op malware/virussen. M.b.v. bijv. “Malwarebytes”, de ESET of Sophos online virusscanners.
4)) Om virussen te verwijderen kun je ook het programma “MRT.exe” uitvoeren, dat ook op jouw computer staat.
Misschien heeft @Raymondt nog een suggestie om dit probleem op te lossen ?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.