Vraag

Sinds kort ontvang ik bepaalde e-mails niet meer

  • 27 October 2021
  • 12 reacties
  • 86 keer bekeken

Sinds kort ontvang in bij wachtwoord resets van verschillende sides geen mails meer.

Is er soms iets aangepast in de beveiliging van KPN webmail dat die worden uitgefilterd?

Ze staan ook niet in mijn spam folder.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @WoodenShoes, welkom op het KPN forum! Voor zover ik weet, hebben wij niets gewijzigd in onze webmail waardoor je deze e-mails niet meer zou kunnen ontvangen. Wat ik zelf vaak heb, is dat ik een verkeerd e-mailadres heb opgegeven voor een wachtwoord reset. Als die website het e-mailadres niet herkent, dan wordt er namelijk ook niets verstuurd. Het is dus goed om dit eerst te controleren.

Hallo @Denise_ 

Dankjewel.
Beide wachtwoord resets heb ik ingevuld met de het vooringevulde email adres, dus kleine kans dat ik daar een tikfout in heb gemaakt.
Bovendien heeft 1 van de 2 sites het aan wanneer zij geen bestaand email adres herkent.

Ik zoek nog wel even verder.

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je daar dan je twijfels bij hebt. Ontvang je overige e-mails wel gewoon op jouw e-mailadres?

Ja alle andere mail komt gewoon binnen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, vreemd. Van welke sites ontvang je geen e-mails meer?

van handbalshop.nl en ehftv.com.
en nu ook niet van zorgmail.nl

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie geen reden waarom deze websites geblokkeerd zouden worden. Als je inlogt op KPN webmail, zie je de e-mails dan wel?

Edit: Wil je ook controleren of je niet per ongeluk een regel hebt ingesteld die deze mails afvangt en verwijderd of naar een ander mapje verplaatst?

Via webmail zie ik dezelfde mails.

Waar kan ik zien welke mails evt zijn geblokkeerd?

Ik had daar nl ook aan gedacht maar kan het nergens vinden.

 

Reputatie 7
Badge +17

Aangezien een plaatje meer zegt dan woorden:

 

Reputatie 7
Badge +21

 Aangezien een plaatje meer zegt dan woorden:

Welk plaatje @Denise_ ??

Reputatie 7
Badge +17

@RBxx Goed dat je het zegt.. Viermaal is scheepsrecht, toch? Hij staat er eindelijk hoor.

Reputatie 7
Badge +9

van handbalshop.nl en ehftv.com.
en nu ook niet van zorgmail.nl

Hoi @WoodenShoes ,

Ik heb eens gekeken, maar de afgelopen maand zijn er bij ons sowieso geen mails aangeboden van de eerste 2 domeinen die je noemt. Je zou dus zeggen dat als ze wel mails gestuurd hebben, ze een foutmelding ontvangen hebben. Het is dan wel even fijn om te weten wat er precies in die foutmeldingen staat.

Van het domein zorgmail.nl zie ik talloze mails binnenkomen richting klanten, maar die lijken allemaal goed binnen te komen en overal ontvangen te worden. Gezien de hoeveelheden die er zijn, zou ik ook verwachten dat als er met die mails iets niet goed gaat, we overspoeld zouden worden met klachten erover.