Beantwoord

Waar kan ik inloggen voor mijn webmail van Freeler?

  • 12 February 2023
  • 8 reacties
  • 749 keer bekeken

ik heb een wachtwoord, dat is geen probleem, maar wat is de plek waar ik kan inloggen?

 

mvg

Jozsi

 

icon

Beste antwoord door WMG-N 12 February 2023, 19:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@haringvliet Inloggen kan gewoon op de webmail van KPN: https://webmail.kpnmail.nl.

Piet.

Dank Piet, was het maar waar….

dan krijg ik het bericht dat ofwel het effort adres ofwel het ww niet klopt. Vervolgens heb ik het ww veranderd, maar dat helpt ook niet…

Reputatie 7
Badge +10

@haringvliet 

Freeler heeft een iets andere procedure om in te loggen

https://freeler.email.kpn.com/

Lukt het hiermee ?

Helaas, ook dat werkt niet.

email adres of ww onjuist. Heb een nieuw ww aangemaakt en ook dat doet het niet…

Reputatie 7
Badge +10

@haringvliet 

Dit zou ook nog kunnen helpen. Raar maar waar. Verander het wachtwoord, schrijf het op, zet de laptop volledig uit, wacht een paar minuten en probeer daarna of het nieuwe wachtwoord nu wel wordt geaccepteerd.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom op ons forum @haringvliet!

Ik zie dat je hier al hele goede tips en suggesties gekregen hebt, fijn. Ben je er uit gekomen met de laatste tip van @Willy22? Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Het is helaas niet gelukt, maar mijn desktop is gerepsreerd en daar had ik gewoon toegang en dat werkt nog. Alleen kan ik niet op webmail inloggen… gelukkig had ik op de desktop al toegang en dat functioneert nog steeds…

dank voor het meedenken..

ik blijf de indruk houden dat kon de oude freeleraccounts liever kwijt dan rijk is….

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@haringvliet Het zijn héle oude e-mailaccounts. Maar als je er hulp bij nodig hebt of niet uit komt, dan helpen we je gewoon verder met je Freeler e-mailadres, dat is geen punt.