Vraag

Waarom betaal ik nog steeds apart voor mijn WXS e-mail account?

  • 20 July 2022
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Reputatie 2

deze vraag is meerdere keren gesteld. Voorheen nam ik de diensten af van KPN en had een wxs email-account. hierna overgestapt naar xs4all, dochter van kpn. na 1 jaar moest ik extra betalen voor mijn wxs-email account. nu is het xs4all netwerk overgezet naar kpn en ik moet nog steeds apart betalen voor mijn wxs email account.
het lijkt erop dat dit niet uitgezocht kan worden omdat dit “complex” is, volgens de helpdesk kpn kaan deze betaling nu worden gestopt.
Kan iemand mij de bevestiging geven. Producten van KPN maar toch apart betalen??
Alvast dank


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @michael01 en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben meteen even mee gaan kijken en zie dat je nu nog een email only abonnement hebt voor het desbetreffende wxs mailadres. De betaling van dit abonnement kan in principe gestopt worden; ik heb net een verzoek gedaan naar een achterliggende afdeling om je wxs mailadres te 'verplaatsen' (zodat dit mailadres komt te hangen onder je KPN mailadres). Als dit is gelukt dan ontvang je binnen enkele minuten een sms bericht. Als dit niet meteen lukt, dan zullen mijn collega's die zich hiermee bezig houden nog even contact met je opnemen. 

Reputatie 2

Dank het lijkt nu te werken. Dus wanneer alles goed is krijg ik dan geen tekening meer voor mijn wxs e-mail account.
Nogmaals dank ;-)

Reputatie 7
Badge +12

Dank het lijkt nu te werken. Dus wanneer alles goed is krijg ik dan geen tekening meer voor mijn wxs e-mail account.
Nogmaals dank ;-)

Al het goed is niet nee :)

Mocht er onverhoopt nog wel een factuur komen, laat me dit dan vooral weten zodat ik indien nodig daar de juiste acties op kan ondernemen @michael01 !