Beantwoord

Webmail geeft foutmelding: "Fout Er trad een probleem op bij het controleren van uw e-mailwachtwoord."

  • 11 March 2024
  • 10 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik (en mijn vrouw) krijgen continue de melding dat het wachtwoord onjuist is, hierover al meerdere keren contact gehad. Op aanwijs sterke wachtwoorden aangemaakt, maar het helpt allemaal niets, echt heel erg vervelend. Ik ben van plan om alles bij de KPN te beeindigen!

 

icon

Beste antwoord door N.N. 11 March 2024, 16:17

Bekijk origineel

10 reacties

Van wie krijg je de melding dat het wachtwoord fout is @WijnandBredewold ? Is dat een terugkoppeling van de webmail als je in wilt loggen of anderszins?

 

terugkoppeling van de webmail, maar ook op de smartphone met een mail app, krijg ik een melding onjuiste credentials. Op alle computers met verschillende browsers geprobeert, maakt allemaal niets uit.

Probeer anders eens bij het inlogscherm van de webmail ‘wachtwoord vergeten’ aan  te klikken en de vervolgstappen uit te voeren en/of ‘problemen bij het ontvangen en versturen van e-mail’ aan te klikken en de vervolgstappen uit te voeren @WijnandBredewold 

Dat heb ik echt allemaal al geprobeerd.

Kijk eens voor een oplossing via onderstaande link @WijnandBredewold 

https://forum.kpn.com/kennisbank-e-mail-135

Anders even bellen met 0800 0402.

 

Kan er geen antwoord komen waarom ik dit steeds krijg: als ik het een uur later probeer dan werkt het vaak wel!
 

 

Reputatie 7
Badge +18

Krijgt je die fout op je mobiel als je via Wifi verbonden bent @WijnandBredewold ?
Werkt het dan wel als je Wifi uitzet op je mobiel en via het mobiele netwerk verbinding maakt?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Mocht ik het fout hebben, zou je dan de vragen van GeSp willen beantwoorden @WijnandBredewold?

ja ging idd een paar weken goed, nu begint het weer opnieuw!

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat het toch weer opnieuw begonnen is 🙁

Zou je dan nog de vragen van GeSp willen beantwoorden zodat we een beter beeld krijgen van wat er aan de hand kan zijn?

Krijgt je die fout op je mobiel als je via Wifi verbonden bent @WijnandBredewold ?
Werkt het dan wel als je Wifi uitzet op je mobiel en via het mobiele netwerk verbinding maakt?

 

Reageer