Beantwoord

Welke eisen zijn er aan een naam voor je e-mailaccount?

  • 28 March 2024
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik werkt met MAIL-programma van Apple.

Ik heb een E-mailaccount aangemaakt speciaal voor shopping op internet.

Zodat reclame en andere e-mail waar ik niet op zit te wachten naar dat e-mailadres gaat.

Mocht de Webshop gehackt worden dan hebben ze alleen de gegevens van dit adres.

mijn probleem : 

ik heb een e-mailaccount aangemaakt : ***@kpnmail.nl

dit account heeft een eigen wachtwoord; een andere dan mijn andere e-mailaccounts.

via Webmail van KPN kan ik in dit e-mailadres komen, maar via programma MAIL van Apple lukt dit niet.

ik krijg telkens de melding dat de controle wachtwoord met e-mailaccount is mislukt.

wat gaat hier fout ?

 

MvG

Peter

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 March 2024, 17:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @PW59 , heeft het wellicht te maken met de hoofdletter P in het emailadres? Zeker voor aanmeldingen is het gebruik van hoofdletters op de juiste plek belangrijk.

Reputatie 7
Badge +10

@PW59

Probeer eens “p***@……. “ en/of “P***@……. “. Ook het liggend streepje kan het probleem zijn in Apple Mail.

Hoofdletters en kleine letters spelen geen rol meer vóór het @kpnmail.nl  @PW59 

of je nu JanJansen@kpnmail.nl schrijft of janjansen@kpnmail.nl  het blijft om het even.

 

Reputatie 7

Hoi @PW59, ik denk niet dat de naam van het e-mailadres hierin meespeelt. Als je wel kunt inloggen op de Webmail zoals je zegt,, is het e-mailadres zelf het probleem niet. Die werkt immers. Het klinkt meer alsof er een instelling in Apple Mail niet juist is. Je kunt deze pagina gebruiken om de instellingen na te lopen en aan te passen waar nodig: E-mail instellen voor Windows, Outlook of Apple.

Reageer