Skip to main content
Beantwoord

Bedrag in nieuw contract klopt niet

  • 9 januari 2022
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Gisteren een nieuwe abonnement afgesloten, 20mb, onbep.bel en sms en maandelijks opzegbaar.

Website prijs is 30 euro per maand, met een medewerker besproken dat dit 25 euro per maand zou worden.

Vanmorgen krijg ik het contract via email, en daar staat gewoon 30 euro ipv de afgesproken 25.

 

Moet ik me al zorgen gaan maken ?

Beste antwoord door Stefan2011

Noordzee schreef:
Noordzee schreef:

Dan zou ik morgen inderdaad maar nog een keer bellen met 0800-0402 en om uitleg vragen. En je kunt dan inderdaad ook meteen jouw bestelling annuleren. 

@Stefan2011

Is het annuleren gelukt via 0800-0402? 

 

Dat bleek niet nodig, het bedrag blijft de hele looptijd hetzelfde.
De korting was niet voor 1 maand.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 9 januari 2022

Hallo @Stefan2011 ,

Geen reden voor zorg. 

In het contract staat altijd de bruto prijs vermeld. Je krijgt de vijf euro KPN-Husselkorting  namelijk alleen maar zolang je aan de voorwaarden voldoet.  

Over het algemeen wordt de KPN-Husselkorting automatisch toegekend. Eventueel kun je zelf (na enkele werkdagen) de korting ook aanvragen. 

 Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 januari 2022

Ik ga ervan uit dat die 25 euro gewoon blijven zolang het contract loopt ?

Welke voorwaarden zijn er dan om dat te behouden ?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 9 januari 2022

Je moet dan ook een thuisabonnement voor minimaal internet hebben lopen (op jouw huisadres) bij KPN.  


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 januari 2022

Dat heb ik niet en dat heb ik ook duidelijk aangegeven bij de medewerker.

Misschien toch maar weer opzeggen dan ?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 9 januari 2022

Dan zou ik morgen inderdaad maar nog een keer bellen met 0800-0402 en om uitleg vragen. En je kunt dan inderdaad ook meteen jouw bestelling annuleren. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 januari 2022

Morgen inderdaad maar even bellen hoe dat zit, bedankt voor je info


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 13 januari 2022
Noordzee schreef:

Dan zou ik morgen inderdaad maar nog een keer bellen met 0800-0402 en om uitleg vragen. En je kunt dan inderdaad ook meteen jouw bestelling annuleren. 

@Stefan2011 

Is het annuleren gelukt via 0800-0402? 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2022
Noordzee schreef:
Noordzee schreef:

Dan zou ik morgen inderdaad maar nog een keer bellen met 0800-0402 en om uitleg vragen. En je kunt dan inderdaad ook meteen jouw bestelling annuleren. 

@Stefan2011

Is het annuleren gelukt via 0800-0402? 

 

Dat bleek niet nodig, het bedrag blijft de hele looptijd hetzelfde.
De korting was niet voor 1 maand.