Goedendag,
Ik heb nog een factuur openstaan van 8.48 euro maar ik kan het niet via de app betalen want ik krijg er geen optie voor en heb ook geen betaalcode via email of sms gekregen
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelGoedendag,
Ik heb nog een factuur openstaan van 8.48 euro maar ik kan het niet via de app betalen want ik krijg er geen optie voor en heb ook geen betaalcode via email of sms gekregen
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelBesteÂ
Zou je hieronder eens kunnen kijken:
Â
Â
Die betaalcode krijg je pas als de automatische incasso mislukt is, je zou de betaalcode daarna via sms of email moeten ontvangen.
Zie deze pagina:Â https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm
en deze:Â https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaling-uitstellen.htm
Â
Als je een internet abonnement hebt heb je alleen een klantnummer, die kan je op je factuur terugvinden.
Alleen met een TV abonnement erbij heb je een Abonnementsnummer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.