Beantwoord

Kan laatste factuur niet betalen via app, ook geen betaalcode of sms gekregen

  • 9 June 2024
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb nog een factuur openstaan van 8.48 euro maar ik kan het niet via de app betalen want ik krijg er geen optie voor en heb ook geen betaalcode via email of sms gekregen

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 June 2024, 12:46

Bekijk origineel

3 reacties

@Super123 Morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402 en vragen naar de afdeling collections dan krijg je een link toegestuurd voor je betaling 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Super123,

Zou je hieronder eens kunnen kijken:

Betaal je openstaande factuur

 

 

Die betaalcode krijg je pas als de automatische incasso mislukt is, je zou de betaalcode daarna via sms of email moeten ontvangen.
Zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm
en deze: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaling-uitstellen.htm

 

Als je een internet abonnement hebt heb je alleen een klantnummer, die kan je op je factuur terugvinden.
Alleen met een TV abonnement erbij heb je een Abonnementsnummer.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Super123, welkom op onze community!
Is het inmiddels gelukt? We hebben hier een handig artikel over geschreven!

Reageer