Skip to main content
Beantwoord

Mogelijkheid nieuw contract omdat ik al lang klant ben

  • 5 januari 2023
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

wij zijn al 40 jaar bij kpn en zijn nu benaderd door een concurrent met een aanbod dat aanzienlijk lager is dan kpn . als ik een meerjarig contract afsluit kan ik dan een wijziging krijgen of ben ik verplicht eerst naar een andere provider over te stappen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Bas en Erika, welkom bij ons op het forum. Meerjarige contracten hebben wij niet zoals Nick al aangeeft.

Ik weet niet wat voor abonnement je precies hebt, mogelijk kan het gewijzigd worden naar een nieuwere samenstelling of zijn er extra's die je niet gebruikt. Daar kunnen misschien wijzigingen in gedaan worden. Via het forum is dat lastig, je kunt ons het beste bellen op 0800-0402.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 5 januari 2023

Meerjarig kan niet particulier. 

Wat betaald u nu? Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2023

Hoi @Bas en Erika, welkom bij ons op het forum. Meerjarige contracten hebben wij niet zoals Nick al aangeeft.

Ik weet niet wat voor abonnement je precies hebt, mogelijk kan het gewijzigd worden naar een nieuwere samenstelling of zijn er extra's die je niet gebruikt. Daar kunnen misschien wijzigingen in gedaan worden. Via het forum is dat lastig, je kunt ons het beste bellen op 0800-0402.