Beantwoord

Nieuwe factuur ontvangen na opzeggen diensten

  • 18 December 2022
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ook hier annuleringsmail ontvangen op di 13 december. Mondelinge telefonische bevestiging van KPN ontvangen dat de factuur van vr 16 niet door zou gaan na bevestiging van annulering, mocht dit dan toch gebeuren dan mocht ik het storneren werd ook gezegd. De 16e is dan toch het gefactureerde door kpn geïnd. Ik heb het hierna op de 18e gestorneerd. Ik hoop en verwacht dat dit de juiste afhandeling is.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Harros86 21 December 2022, 22:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Harros86! Welkom op het forum. 

Bij een stornering ziet ons systeem niet of het bedrag wel of niet terecht is. Dan moet er een medewerker aan te pas komen. 

Daarom wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen en het te overleggen met een medewerker. Of je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Laat je hier weten of we je kunnen helpen?

Het is inmiddels geregeld door te bellen met 0800 0402 bedrag dat ik had gestorneerd werd weer openstaande factuur, het bedrag werd gestort op mijn rekening door kpn en ik heb hierna meteen weer de openstaande factuur betaald. Was overigens mijn geld wel 3 dagen kwijt geweest als ik niet had gestorneerd. Had het geld even hard nodig dus was beter geweest dat na annulering de factuur op €0 was gezet in plaats van eerst betalen en drie werkdagen later weer terug ontvangen.

Reputatie 7
Badge +17

@Harros86 ik ben blij te horen dat het zo vlot is opgelost door de medewerker. 🙂