Vraag

Aansluitpunt in de tuin niet goed, Volkerwessels claimt geen melding

  • 31 January 2024
  • 30 reacties
  • 590 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 1

Gisteren helaas een discussie met de backoffice over wel of geen monteur. Ik wilde die discussie niet voeren omdat ik met Erwin zoals hierboven een bepaalde route volg. Ik heb aangegeven dat ik in contact ben met Erwin en dus geen goed antwoord kan geven op de vragen van de backoffice (die stellen: er is een verbinding , dus geen monteur!). Ik ben nu al zolang bezig om ook het laatste stukje te regelen zodat ik mijn VOIP settings oa kan opvragen (dat kan nu niet) dat het ‘irritant’ is dat de backoffice weer een andere route wil bewandelen. We houden vol.

Reputatie 1

Overigens @Erwin van KPN Ik heb dus nog geen monteursafspraak, vandaag is er niemand langsgeweest en voor morgen heb ik nog geen bevestiging. Ik ga er vanuit dat er niet spontaan iemand voor de deur staat. Laten we via een PM desgewenst verdere afspraken maken over een dag/tijd gezien volgende week er anders uitziet dan mijn beschikbaarheid deze week.

We hebben nog even weer contact gehad. Ik heb een ticket aangemaakt voor de backoffice.  We gaan proberen om de order via die route op gereed te krijgen.

Dinsdag hebben we even contact.

Fijn weekend!

 

Reputatie 1

@Erwin van KPN alles werkt tot heden naar behoren en tevredenheid. We hebben nog 1 openstaande vraag in de private messages staan. Zou je daarnaar kunnen kijken aub?

 

Dank :)

@Erwin van KPN alles werkt tot heden naar behoren en tevredenheid. We hebben nog 1 openstaande vraag in de private messages staan. Zou je daarnaar kunnen kijken aub?

 

Dank :)

Excuus, Remko. Ik heb zojuist gereageerd. :-)

Reageer